10 جشن بزرگ غدیر در بندر انزلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4150198
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

10 جشن بزرگ غدیر در بندر انزلی برگزار می‌شود

دبیر بنیاد غدیر شهرستان بندر انزلی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در گرامیداشت عید غدیر امسال 10 جشن بزرگ در سطح شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه های عید غدیر در انزلی

به گزارش ایکنا از گیلان، امید فاتحی، دبیر بنیاد غدیر شهرستان بندر انزلی امروز، چهارم تیرماه در کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه بزرگداشت ایام الله دهه امامت و ولایت بندر انزلی که در سالن اجتماعات اداره‌ آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گرامیداشت عید غدیر امسال ۱۰ جشن بزرگ در سطح شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف این بنیاد مشارکت حداکثری مردم در اجرای برنامه‌های گرامیداشت این عید بزرگ است، افزود: 15 تیرماه جشنی در منطقه آزاد بندر انزلی برگزار می‌شود که در این برنامه سرود «علی جان» به همت گروه سرود تبار میرزا رونمایی خواهد شد.

فاتحی تصریح کرد: در همه روزهای این دهه ویژه برنامه‌های جشن برگزار می‌شود که این ویژه مراسمات به ترتیب در روستای آبکنار، مسکن مهر انزلی، روستاهای منطقه آزاد، شهرک شهید نامجو و همچنین پارک سیدآسیه میزبان برگزار می‌شود.

دبیر بنیاد غدیر شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه در شب 15 تیر ماه که شب عید غدیر است طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مساجد و هیئات مذهبی میزبان مراسمات و جشن‌های آن شب خواهند بود، تصریح کرد: پیش‌بینی شده تا همان شب ایستگاه صلواتی در میدان مرکزی شهر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه 16 تیرماه جشن بزرگی با همکاری شهرداری و سپاه ناحیه بندر انزلی در پارک بادی این شهر برگزار می‌شود، گفت: طبق پیشنهاد صورت گرفته و با موافقت مسئولان عنوان این پارک ساحلی قرار است به نام پارک غدیر تغییر پیدا کند؛ هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های مذکور این است تا بخشی از آثار و برکات و دستاوردهای غدیر برای عموم مردم جامعه تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام
captcha