فریب کثرت دشمن را در جبهه حق و باطل نباید خورد
کد خبر: 4160148
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

فریب کثرت دشمن را در جبهه حق و باطل نباید خورد

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه حادثه کربلا بیش از هر حادثه‌ای تداعی‌گر حق و باطل است، گفت: در این میان اکثریت و اقلیت مهم نیست تلاش ما باید ادامه مسیر حق باشد و فریب کثرت دشمن را نخورد.

حجت‌الاسلام مهدی طاهری، امام جمعه موقت همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام مهدی طاهری، امام جمعه موقت همدان، امروز جمعه 13 مردادماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: در طول تاریخ همواره شاهد تقابل جبهه حق با باطل بوده‌ایم که جریان این تقابل، حادثه کربلا بیش از هر حادثه‌ای تداعی‌گر حق و باطل است.

وی با گریزی به حادثه کربلا و سپاه 72 نفری امام در مقابل سپاه یزید، افزود: در این میان اکثریت و اقلیت مهم نیست تلاش ما باید ادامه مسیر حق باشد و فریب کثرت دشمن را نخورد. امام حسین(ع) در سپاه خود تبعیضی بین هیچ کسی قائل نبود، امام شهدای کربلا را رفیع‌تر از همه شهدا می‌دانستند و فرقی بین برادر و بردگان قائل نبودند، در روز عاشورا تنها توانست بالای سر هشت نفر از شهدا برود که دو نفر آنها برده بودند.

طاهری با تأکید بر اخلاص در برگزاری عزاداری‌ها گفت: مسیر ما باید مسیر اهل بیت باشد تا مورد عنایت قرار بگیریم، نباید از عزاداری‌ها غافل شد چون هر لحظه ممکن است یک نفر دگرگون شود. 

امام جمعه موقت همدان در ادامه به مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را هنرمندانه انجام داد تا تاثیرگذاری آن را دید. 

طاهری همچنین بر لزوم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفع مشکلات مسکن توسط مسئولان تأکيد کرد.

 

انتهای پیام
captcha