بازسازی مهد قرآن خوی در پی زلزله هنوز پایان نیافته است
کد خبر: 4160801
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
حجت‌الاسلام فیضی:

بازسازی مهد قرآن خوی در پی زلزله هنوز پایان نیافته است

مدیر مهد قرآن شهرستان خوی ضمن تشریح آخرین وضعیت بازسازی ساختمان مهد قرآن پس از وقوع زلزله بهمن‌ماه ۱۴۰۱  شهرستان خوی و آسیب‌دیدگی، تخریب و ناامن بودن مؤسسه گفت: هنوز بازسازی ساختمان به اتمام نرسیده است و با توجه به افزایش هزینه‌ها، همچنان نیازمند حمایت‌های مردمی، مسئولان شهری و نهادهای فرهنگی هستیم.

بازسازی مهدقرآن خوی از زلزله

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فیضی، مدیر مهد قرآن شهرستان خوی ضمن تشریح آخرین وضعیت بازسازی ساختمان مهد قرآن پس از وقوع زلزله بهمن‌ماه ۱۴۰۱  شهرستان خوی و آسیب‌دیدگی، تخریب و ناامن بودن مؤسسه گفت: کلاس‌های آموزشی حفظ و مفاهیم قرآن تا اتمام بازسازی ساختمان مهد قرآن به منظور اینکه خللی در برنامه حفظ قرآن‌آموزان پیش نیاید، در طول هفته در پارک‌ برگزار می‌شود.

وی افزود: برای اینکه قرآن‌آموزان از آموزش‌های قرآنی خود باز نمانند علاوه بر کلاس‌های حضوری، کلاس‌های غیرحضوری نیز در بستر فضای مجازی تشکیل و محتواهای آموزشی نیز ارائه می‌شود.

مدیر مهد قرآن خوی با اشاره به روند تکمیل بازسازی ساختمان مهد قرآن بیان کرد: تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان صورت نگرفته است و با توجه به افزایش هزینه‌ها، همچنان نیازمند حمایت‌های مردمی، مسئولان شهری و نهادهای فرهنگی هستیم.

کلاس مهدقرآن خوی در پارک

یادآور می‌شود، خیرین به منظور اهدای کمک‌های غیرنقدی و نقدی به منظور تسریع در بازسازی ساختمان مهد قرآن خوی می‌توانند با شماره ۰۹۱۴۳۶۳۶۵۱۸ تماس بگیرند.

بازسازی مهدقرآن خوی از زلزله

بازسازی مهدقرآن خوی از زلزله

انتهای پیام
captcha