حاجتی که روز اربعين برآورده شد
کد خبر: 4168506
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
خاطره زیبای بانوی عشایر برای دیدار با مقام معظم رهبری

حاجتی که روز اربعين برآورده شد

یکی از بانوان نمونه عشایر سربیشه گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب سراسر بغض بود و اشک، سراسر اشتیاق و بصیرت و اینکه تمامی دردهایم تسکین یافته و جانی تازه همراه با اندیشه‌های جدید برای مقابله با مشکلات پیدا کرده‌ام.

بانوان عشایر در دیدار با رهبریحانیه حسینی، یکی از بانوان نمونه عشایر سربیشه که در دیدار مردم خراسان‌جنوبی با مقام معظم رهبری(مدظله‌‌العالی) حضور داشت، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: در روز اربعين هنگامی که داشتم در موکبی که برپا کرده بودیم به عزاداران خدمت می‌کردم از تلویزیون دیدار دانشجویان را با رهبر معظم انقلاب دیدم و همان لحظه از صاحب اصلی آن موکب خواستم که ای کاش می‌شد من نیز ایشان را از نزدیک می‌دیدم.

وی که بعض در صدایش مشهود بود، افزود: در حین ناباوری، چند ساعت بعد با من تماس گرفتند و گفتند که برای دیدار با ایشان آماده باشید که تا لحظاتی از شدت شوق نمی‌توانستم صحبت کنم.

این بانوی عشایر به نکته جالب دیگری اشاره کرده و گفت: با اینکه اتوبوس ما دیر رسید و این نگرانی به‌وجود آمده بود که شاید در ردیف‌های آخر قرار بگیریم ولی جالب اینجاست که من اولین کسی بودم که این توفیق نصیبم شد که وارد حسینیه محل دیدار با رهبری معظم بشوم و در ردیف اول بنشینم و این موجب تعجب همه شده بود.

حسینی با بیان اینکه عشایر همیشه پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این را حقيقتاً ثابت کرده‌اند، درخصوص احساساتش در دیدار با ولی امر مسلمین جهان اظهار کرد: این دیدار سراسر بغض بود و اشک، سراسر اشتیاق و بصیرت و اینکه تمامی دردهایم تسکین یافته و جانی تازه همراه با اندیشه‌های جدید برای مقابله با مشکلات پیدا کرده‌ام.

انتهای پیام
captcha