کمک ۵۳ میلیارد ریالی نیکوکاران به کودکان نیازمند خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4174046
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کمک ۵۳ میلیارد ریالی نیکوکاران به کودکان نیازمند خراسان‌جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: حامیان و نیکوکاران در شش ماهه نخست امسال ۵۳ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند استان واریز کردند.

عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، امروز، 17 مهرماه در سخنانی بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۶۲۱ کودک یتیم و محسنین در فاصله سنی بدو تولد تا شش سال از طرح اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه هشت هزار و ۶۰۰ حامی از این کودکان حمایت می‌کنند، اظهار کرد: این افراد در نیمه نخست سال جاری ۵۳ میلیارد ریال کمک به‌صورت مستقیم به شماره حساب کودکان تحت پوشش واریز کرده‌اند.

لطفی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین بیان کرد: این طرح با مشارکت و حمایت حامیان و خیران از کودکان یتیم و نیازمند اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حامیان و نیکوکاران در شش ماهه نخست امسال ۵۳ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند استان واریز کردند، اظهار کرد: نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha