بررسی مشکلات آموزش‌و‌پرورش چهارمحال‌وبختیاری در دستور کار قرار گرفت
کد خبر: 4182005
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

بررسی مشکلات آموزش‌و‌پرورش چهارمحال‌وبختیاری در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: هدف ما از سفر‌های استانی این است که مشکلات و درخواست‌های فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا را رصد و بررسی کنیم.

سیدمجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سیدمجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش امروز، ۲۴ آبان‌ماه در شهرکرد گفت: هدف ما از سفر‌های استانی این است که مشکلات و درخواست‌های فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا را رصد و بررسی کنیم.

وی با اشاره به هدف سفر‌های استانی، بیان کرد: طبیعتاً سفر‌های استانی با این نگرش است که افراد سیاستگذار در سطح کشور به مردم مراجعه کنند و مسائل مردم را از نزدیک بشناسند تا در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌هایشان و در گره‌گشایی‌هایی که در سطح کشور نسبت به حل مسائل دارند، آگاه به مسائل و مشکلات مردم باشند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: طبیعتاً این نوع نگاه و اطلاع پیدا کردن از مسائل مردم با نیت خدمت به مردم و رعایت شأن مردم هدف‌گذاری شده است که صورت می‌گیرد.

هاشمی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت و نمایندگان تام‌الاختیار وزرا و دستگاه‌های اجرایی به این استان، گفت: این افتخار را داریم در دومین سفر استانی به این استان، خدمت فرهنگیان عزیز، دانش‌آموزان گرانقدر و اولیاء باشیم که نسبت به حوزه تعلیم و تربیت، درخواست‌ها و دل‌نگرانی‌هایی دارند.

وی افزود: رهاوردی که از این سفر داریم ابتدا سعی می‌کنیم آنچه که در حد اختیار و صلاحیت و توانمان هست به کار گیریم تا مشکلات مردم در همین سفر حل شود و قطعاً برنامه‌ریزی خواهد شد تا مسائل بررسی و مرتفع شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: مراجعات و مسائلی که در این سفر داریم، بعد از سفر تحلیل و بررسی خواهد شد و در مکاتباتی که با مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان و هماهنگی مجموعه وزارت آموزش و پرورش داریم، مسائل مرتبط حل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha