دولت‌های اسلامی ید واحده در برابر صهیونیسم هستند
کد خبر: 4194688
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
امام جمعه ایلام:

دولت‌های اسلامی ید واحده در برابر صهیونیسم هستند

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: همه دولت‌های اسلامی در برابر رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ید واحده و در کنار هم هستند.

الله نور کریمی تبار، امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه ایلام، حجت‌السلام و المسلمين الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلی شهر ايلام ضمن تبریک فرارسیدن ایام فرخنده ماه مبارک رجب، اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال تبعیت از راه ائمه اطهار و توفیق بهره‌مندی از برکات این ماه پر خیر و برکت را عیدی همه مومنان قرار دهد.

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار تمام توان خود را جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته است، گفت: مردم کشورمان با حضور حداکثری خود پای صندوق رای تمام معادلات دشمن را به هم خواهند زد.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار با بیان اینکه اقدامات دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای مردم ما خنده‌دار است، گفت: مردم ما در ۱۱ اسفندماه در پای صندوق رای پاسخ محکمی به آنها خواهند داد و تمام معادلات آنها را به هم خواهند زد.

خطیب جمعه ایلام گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و با تشکیل مجلس حداکثری موجب حل مشکلات موجود در جامعه و رفع گره‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار اقدامات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر تروریست‌ها را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: همرزمان و پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در یک اقدام شجاعانه و پیشگیرانه پاسخ دندان شکن و قاطعی به کسانی دادند که آرامش این مملکت کابوس همیشگی آنان است.  

وی با اشاره به بیانات معظم‌له مبنی بر لزوم پاسخ فوری به اقدامات خرابکارانه و تروریستی اظهار کرد: حمله به مقر جیش الظلم، مقر اسراییلی‌ها در اربیل و هم‌چنین پادگان‌های داعش در سوریه همگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پاکستان را کشور دوست، همسایه و برادر خواند و خاطرنشان کرد: همه دولت‌های اسلامی به عنوان ید واحده در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در کنار همدیگر خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با قدردانی از برگزاری رزمایش مشترک مدافعان آسمان و ولایت گفت: در این رزمایش وحدت رویه نیروهای نظامی کشور بیش از هر زمان دیگری نمایان است و این نمایش اقتدار پیام آور تامین امنیت برای مردم شریف کشورمان می‌باشد.

خطیب نماز جمعه ایلام با بیان اینکه مردم مسلمان و مبارز غزه با صبر خود به دشمن صهیونیستی و آمریکا فهماندند که زمان تحمیل اراده آنها تمام شده است، افزود: اکنون حتی با پیشرفته‌ترین بمب‌ها و موشک‌ها، کشتن زنان و کودکان و با تخریب دانشگاه، کتابخانه، مدرسه و بيمارستان نمی‌توانند مردم مظلوم غزه را مغلوب اراده خود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار عقب نشینی قوی‌ترین تیپ‌های نظامی صهیونیستی از خطوط مقدم نبرد و ترک شمال غزه را نشان ضعف و ناتوانی آنها دانست و خاطرنشان کرد: شرایطی برای آنها به وجود آمده است که جز تسلیم شدن در برابر مردم غزه هیچ راهی ندارند.

وی در ادامه به اعتراف نیروهای باتجربه اسرائیل مبنی بر شکست در برابر عملیات غزه اشاره کرد و گفت: آنها با اعلام خود خواستار تسلیم و  شکست برای کمتر شدن آمار تلفات شده‌اند و طبق گفته خودشان به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده نخواهند رسید.

امام جمعه ایلام به حمایت مردم یمن از غزه نیز اشاره کرد و گفت: سازمان ملل که دم از حقوق بشر، عدالت و انسانیت می‌زنند، باید از اقدام مردم شجاع یمن پشتیبانی می‌کردند.

وی به اعلام انصارالله مبنی بر هدف قرار دادن کشتی‌های مقصد اسرائیل اشاره کرد و افزود: با انجام این اقدام توسط انصارالله، آمریکا با ورود ناشیانه خود برای ایجاد ناامنی در جهان اقدام کرد که نتیجه آن هدف قرار گرفتن کشتی‌های آمریکا شده است و هیچ غلطی هم نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام
captcha