برگزاری جشن‌های مردمی در ۸۰ محله همدان
کد خبر: 4195863
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

برگزاری جشن‌های مردمی در ۸۰ محله همدان

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان همدان از برگزاری جشن‌های مردمی در ۸۰ محله استان خبر داد.

میلاد امام علی(ع)حجت‌الاسلام حمیدرضا نامور، دبیر اجرائی بنیاد بین‌المللی غدیر استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود اقدام به برگزاری جشن‌های مردمی در ۸۰ محله استان در میلاد امام علی (ع) کرده است.

وی افزود: برگزاری ۸۰۰ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه، عیادت از جانبازان، بیماران و زندانیان، اجرای طرح اطعام علوی نذر علوی و تهیه و توزیع بیش از ۶۰۰ بسته غذایی در بین مردم نیازمند با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه از برنامه های این بنیاد در ایام میلاد امام علی (ع) تا ایام الله دهه فجر است.

نامور از برگزاری دوره غدیر شناسی و امام شناسی با محوریت ولایت فقیه خبر داد و گفت: تهیه و انتشار جزوه‌های امام شناسی و به ویژه آشنایی با امام جواد(ع) و توزیع آن در میان مردم از برنانه های بنیاد غدیر به مناسبت اعیاد رجب بوده است.

وی به استفاده از ظرفیت اعتکاف برای ترویج معارف علوی و ترویج غدیر خبر دادوگفت: برگزاری جشن و اجتماع مادحین اهل بیت در روز ولادت امام علی به صورت هر مسجد و هیئت یک جشن. اجرای طرح بهشتیان کوچک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برنامه‌های بنیاد غدیر در ایام میلاد با سعادت امام علی(ع) است.

نامور از برگزاری هزار جشن دانش آموزی در ایام الله دهه فجر و ۱۳ رجب خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود. همچنین جشن میلاد امام علی (ع) نیز در روز ۱۳ رجب با حضور اقشار مختلف مردم و هیئت های مذهبی در سالن ورزشی مجموعه فرهنگی طه و بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha