راه‌اندازی پرتال معرفی هنرمند سال توسط حوزه هنری لرستان
کد خبر: 4200983
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

راه‌اندازی پرتال معرفی هنرمند سال توسط حوزه هنری لرستان

رئیس حوزه هنری لرستان از راه‌اندازی پرتال معرفی هنرمند سال از سوی این مرکز خبر داد و گفت: در همین راستا مکاتباتی با دستگاه‌های فرهنگی صورت گرفته که آدرس وب‌سایت در اختیار هنرمندان مرتبط با آن مرکز قرار گیرد.

سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری لرستان، امروز، یکم اسفندماه گفت: 20 فروردین‌ماه مقارن با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی مطابق مصوبه شورای فرهنگ عمومی در تقویم رسمی به‌عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و حوزه هنری به‌عنوان متولی اصلی هنر انقلاب اسلامی در کشور هر ساله همزمان با این مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی را پاس می‌دارد و در این ایام مجموعه برنامه‌‌هایی‌ را با مشارکت  نهاد‌های مختلف حاکمیتی و مردمی تدارک می‌بیند.

وی افزود: یکی از اتفاقات مهم هفته‌ هنر انقلاب «انتخاب چهره هنر انقلاب سال استان» است که این امر در آخرین روز گرامیداشت هفته هنر و طی آیین ویژه‌ای برگزار و چهره‌های هنری در رشته‌های مختلف معرفی و در نهایت یک هنرمند به‌عنوان چهره شاخص هنر انقلاب استان لرستان معرفی می‌شود.

رئیس حوزه هنری لرستان با بیان اینکه سال‌های گذشته هیئتی از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تشکیل و به بررسی این انتخاب می‌پرداختند، اضافه کرد: امسال شیوه و رویه‌ انتخاب هنرمند سال استان متفاوت با سال‌های گذشته خواهد بود و با ساز و کاری نوآورانه جهت تسهیل در انتخاب هنرمند سال استان صورت گرفته از جمله طراحی و راه‌اندازی وب سایت «.honarshakhes.ir» مختص انتخاب «هنرمند سال انقلاب استان» که ثبت‌نام و درج اطلاعات و سوابق و جوایز توسط خود هنرمند انجام می‌پذیرد.

سپهوند گفت: در همین راستا مکاتباتی با دستگاه‌های فرهنگی صورت گرفته که آدرس وب سایت در اختیار هنرمندان مرتبط با آن مرکز قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha