میزبانی سلسله از جشنواره استانی «جلوه‌های نماز و نیایش»
کد خبر: 4202016
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

میزبانی سلسله از جشنواره استانی «جلوه‌های نماز و نیایش»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله از برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی «جلوه‌های نماز و نیایش» به میزبانی این شهرستان خبر داد.

سلسله، میزبان جشنواره استانی هنرهای تجسمی «جلوه‌های نماز و نیایش»به گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کيانوش سوری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله گفت: با حمایت شورای اقامه نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله، انجمن تجسمی شهرستان و مؤسسه فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) سلسله در راستای نقش محوریت نماز به‌عنوان بزرگ‌ترین راهبرد دینی مقابله با آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و ترویج این فریضه الهی با استفاده از زبان هنر اقدام به برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی جلوه‌های نماز و نیایش می‌کند. 

وی با دعوت از جامعه فرهنگ و هنر استان لرستان برای شرکت در بخش‌های مختلف این جشنواره افزود: در این جشنواره پذیرای آثار فرهنگی و هنری شرکت‌کنندگان در بخش‌های طراحی، نقاشی، خوشنویسی، مجسمه‌سازی و حجم با موضوع آیات، احادیث قرآنی، و داستان در خصوص نماز هستیم.

سوری تصریح کرد: براساس فراخوان اعلام شده هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال دو اثر به دبیرخانه این جشنواره تا 10 اسفندماه جاری است و اختتامیه این جشنواره در دهه اول ماه مبارک رمضان قبل از پایان سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha