بازدید وزیر ارشاد از ایکنا
کد خبر: 4207263
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

بازدید وزیر ارشاد از ایکنا

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امشب و همزمان با بیست‌ویکمین سالگرد تأسیس خبرگزاری بین ‌المللی قرآن(ایکنا) از غرفه ایکنا در نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کرد.

بازدید وزیر ارشاد از ایکنابه گزارش ایکنا؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امشب، هفتم فروردین ماه از غرفه ایکنا در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی شبیر فیروزیان، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم هم‌افزایی بیشتر در ایجاد زمینه‌های مطلوب برای تولید و انعکاس محتوای قرآنی فاخر در سطح ملی و بین‌المللی تأکید کرد.

همچنین در ادامه این گفت‌وگو، جلیل بیت‌مشعل، مدیرعامل ایکنا در سخنانی کوتاه ضمن خوش‌آمدگویی و تشکر از برگزاری مناسب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ایام نوروز با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم شریف ایران، گزارش مختصری از آخرین اقدامات، دستاوردها و بازدید مخاطبان ملی و بین‌المللی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ارائه داد.

یادآوری می‌شود، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نیمه رمضان المبارک سال 1382 همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و به همت جهاددانشگاهی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام
captcha