یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر برگزار می‌شود
کد خبر: 4211358
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
در شهر قم

یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر برگزار می‌شود

یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی ـ قرآنی عصر در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، جامعه فرهنگی و قرآنی عصر به‌ عنوان شاخه قرآنی جبهه فرهنگی انقلاب، شبکه‌ای از قرآنیان را که در حوزه فعالیت‌های مردمی مشغول به فعالیت هستند، شناسایی کرده است.

بر همین اساس برای تقویت و توجیه این شبکه و نیروی انسانی آن، سالانه همایشی سراسری برگزار می‌شود. با توجه به این موضوع یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر با حضور فعالان و شخصیت‌های فرهنگی و قرآنی کشور در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این همایش با محوریت «بررسی نقاط قوت و قابل بهبود عملیات ماه مبارک رمضان و عملکرد استان و شهرستان‌ها و طراحی مسیر پیش‌رو با هدف ظرفیت‌سازی و تعالی نمایندگان» برپا می‌شود.

یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر از ۴ تا ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود. زمان پذیرش نمایندگان استانی در این طرح از سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. شروع نشست مسئولان استانی نیز روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ اعلام شده است و جلسه نمایندگان شهرستان‌ها نیز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، ازجمله فعالیت این شبکه مردمی - قرآنی می‌توان به جلسات خانگی قرآن و فعالیت‌های قرآنی، توانمندسازی مجموعه‌های مردمی و فعالیت در مناطق آسیب‌پذیر و محروم اشاره کرد.

یازدهمین همایش سراسری مسئولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha