دیدار اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد با امام جمعه یاسوج
کد خبر: 4212755
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

دیدار اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد با امام جمعه یاسوج

اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی با آیت الله حسینی، امام جمعه یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدخدادوست موسوی‌سادات، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد به همراه دیگر اعضای اتحادیه امروز، 9 اردیبهشت‌ماه با آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی پرداخت بیمه فعالان قرآنی، رفع موانع مالیاتی و موانع ثبتی و تمدید پروانه‌ها مؤسسات قرآنی، برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات با حضور استاد بهبودی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان، تجلیل از مدیران مؤسسات، رایزنی با تمامی ادارات فرهنگی جهت انجام حمایت‌های مالی و معنوی و اجرای طرح مسطورا(زندگی با آیه‌ها) در تمامی مؤسسات قرآنی و بازدید و حمایت مالی و معنوی از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی را از برنامه‌های اجرایی اتحادیه بیان کرد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه نداشتن مکان و رهن و اجاره و عدم همکاری برخی از ادارات با مؤسسات قرآنی را از جمله مشکلات مؤسسات سطح استان برشمرد و گفت: تمامی تلاش خویش را در رفع مشکلات مؤسسات قرآنی به کار خواهیم گرفت.

یادآور می‌شود، همچنین اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد با آیت‌الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی، نماینده خبرگان رهبری در استان نیز دیدار و گفت‌وگو کردند و با ارائه گزارش عملکرد اتحادیه مؤسسات قرآنی و مشکلات‌شان، خواستار کمک‌های مالی و معنوی شدند.

دیدار اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد با  نماینده خبرگان رهبری

انتهای پیام
captcha