كتاب 24 جلدی «تاريخ امام حسين(ع)» رونمايی می‌شود
کد خبر: 2248413
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

كتاب 24 جلدی «تاريخ امام حسين(ع)» رونمايی می‌شود

گروه كودك و نوجوان: كتاب 24 جلدی «تاريخ امام حسين(ع) - مرسوله الامام حسين» كه به همت دفتر انتشارات كمك آموزشی وزارت آموزش و پرورش گردآوری، تدوين و منتشر شده است؛ روز يكشنبه 25 دی رونمايی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، به نقل از ستاد خبری دفتر انتشارات كمك آموزشی، كتاب 24 جلدی «تاريخ امام حسين(ع) ـ مرسولة‌الامام حسين» كه به همت دفتر انتشارات كمك آموزشی وزارت آموزش و پرورش گردآوری، تدوين و منتشر شده است؛ يكشنبه 25 دی، در قالب برگزاری مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و مولفان و نويسندگان رونمايی می‌شود.
براساس اين گزارش، روند انجام امور مربوط به اين كتاب نفيس از سال 1364 كليد خورده است و در طول 27 سال گذشته و به مرور تمامی اطلاعات مربوط به امام حسين‌(ع) به دو زبان فارسی و عربی در آن گردآوری شده است.
كتاب 24 جلدی «تاريخ امام حسين(ع) ـ مرسولة‌الامام حسين» را كه مشتمل بر بيش از 32 هزار صفحه است؛ پژوهشگران دفتر انتشارات كمك آموزشی از منابعی چون «ناسخ‌التواريخ - محمدتقی لسان الملك سپهر»، «جلاء‌العيون- علامه مجلسی»، آثاری از «ابوالفتوح رازی»، «شيخ بهاری» و... جمع‌آوری و منتشر كرده‌اند.
يادآور می‌شود، مكان اجرای مراسم رونمايی در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
captcha