جامعه غرب به دنبال استیلای فرهنگی است
کد خبر: 3732345
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

جامعه غرب به دنبال استیلای فرهنگی است

گروه اجتماعی- معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان عنوان کرد: شیاطین جهان با نظریه پردازی‌های خود به دنبال ایجاد استیلای فرهنگی در سطح دنیا است تا شرایط توسعه بشر را در چهارچوبی قلمداد کند که خود معین می‌کند.

جامعه غرب به دنبال استیلای فرهنگی است

به گزارش ایکنا از همدان، سعید گلستانی معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، یکشنبه، 31 تیر ماه در نهمین همایش استانی عفاف و حجاب اظهار کرد: از اوایل قرن 20 تحولی در شیوه زندگی انسان‌ها ایجاد شد به گونه ای که مادی گرایی به عنوان رکن مهم جامعه غرب به حساب می‌آمد.
وی افزود: جامعه زنان عالم از ابتدای خلقت تا قرن 20 از عفت و پاکدامنی برخوردار و جوهره وجودی زن از گوهر ناب حجاب سرشار بود و تمام زنان عالم چه مسیحی، یهودی و ... در مراحل زندگی خودبه کرامت و شرافت پایبند بودند.
گلستانی اضافه کرد: ازدواج‌ها تا قبل از آغاز قرن 20 از حرمت خاصی برخوردار بود و دختران و پسران نیز در تمام جوامع بشری برای این امر مهم احترام ویژه ای قائل بودند، در این میان شیاطین غرب به فکر ضربه زدن به گوهر وجودی زن افتادند.
معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان عنوان کرد: یک زن باشرف و باشهامت موجب ایجاد نسلی پاک و غیور برای ملت خود خواهد شد در این بین شیاطین به فکر تبدیل کردن این خلقت ارزشمند به یک ابزار که در نهایت به نابودی خانواده منجر می‌شد افتادند.
وی افزود: دشمن با ایجاد فضای کاذب مبنی بر اینکه جایگاه زن و مرد باید برابر باشد و او نیز همچون مردان حق حضور در اجتماع و ... را دارد نهضتی ایجاد کرد تا زنان پاکدامن و عفیفه را مورد حملات فرهنگی خود قرار دهد.
گلستانی گفت: دشمن می‌دانست که مادر سالم فرزندانی را پرورش خواهد داد که دیگر یارای ایستادگی در برابر او را نخواهد داشت لذا عفت و پاکدامنی زن را مورد هدف قرار داد، دشمن با این تیر نهاد خانواده را به نابودی و اضمحلال می‌کشاند.


شیاطین غرب عفت و حجاب زن مسلمان را نشانه رفته‌اند
معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با بیان اینکه دشمن با جدال با حقیقت، ارزش‌های دینی را هدایت می‌کند عنوان کرد: شیاطین جهان با نظریه پردازی‌های خود به دنبال ایجاد استیلای فرهنگی در سطح دنیا هستند تا شرایط توسعه بشر را در چهارچوبی قلمداد کنند که خود معین می‌کنند.
وی با بیان اینکه آمار ازدواج‌های غیر معقول در دنیا بسیار افزایش یافته است اظهار کرد: در عصر حاضر خانواده‌هایی در این کره خاکی زندگی می‌کنند که پایبند به ارزش‌های انسانی و اخلاقی هستند و در این بین استعمار فرهنگی به دنبال نابودی شرافت و کرامت این خانواده‌ها است.
گلستانی افزود: در حال حاضر خانواده به احتیاج درجه 2 تیدیل شده است به گونه ای که برای دختران و پسران این عصر و حاضر تشکیل خانواده اهمیت چندانی ندارد، ارتباط‌های قبل از ازدواج و ارتباط های چند گانه پس از ازدواج از دیگر موارد دخیل در این نوع زندگی‌هاست.
معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یادآور شد: بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته در میان دانشجویان دانشگاه تهران، بسیاری از دانشجویان این مرکز علمی قبل از ازدواج رابطه ای با جنس مخالف خود داشته اند.
وی ادامه داد: امروزه دشمن جهان را به صحنه ای وقیحانه و مستهجن تبدیل کرده است که تغییر پوشش و سبک زندگی از جمله تلافات این تهاجم فرهنگی است، امروز استعمار فرهنگی غرب برای استیلای فرهنگی خود تمام توان و تلاش خود برای نابودی عفاف و حجاب زن مسلمان به کار گرفته است.
انتهای پیام

 

captcha