توسعه کشور بر مبنای عقلانیت پیش رود
کد خبر: 3751552
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

توسعه کشور بر مبنای عقلانیت پیش رود

گروه اجتماعی- رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان اینکه پروژه توسعه ایران متأسفانه زمین خورده است گفت: مبنای توسعه، عقلانیت است و برای رسیدن به رفاه و زندگی بهتر به این مقوله توجه مضاعف نمود.

 توسعه کشور بر مبنای عقلانیت پیش رود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، شکور اکبرنژاد، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با بیان اینکه وجه تمایز انسان با حیوان، عقلانیت است، اظهار کرد: وجه تمایز بین ملت‌ها هوش اجتماعی است که موجب ایجاد عقلانیت می‌شود و در جامعه‌ای که عقلانیت حاکم باشد مصالح جمعی بر منافع شخصی و گروهی حاکم خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه توسعه ایران متأسفانه زمین خورده است گفت: مبنای توسعه، عقلانیت است و برای رسیدن به رفاه و زندگی بهتر به این مقوله توجه مضاعف نمود.

رئیس شورای شهر تبریز در ادامه در خطاب به معاون خدمات شهری شهرداری تبریز اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان، نسبت به جمع آوری و کاشت انواع گل زینتی بومی اقدام کرده که امیدوارم در سال آینده از این گل ها در سطح شهر استفاده شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: از شهردار کلانشهر تبریز نیز درخواست می کنیم تا آمار تحقق بودجه و پیشرفت پروژه های شش ماهه را به شورای شهر ارسال کند.

انتهای پیام

captcha