تجمع مردمی «لبیک یا رسول‌الله(ص)» در اسدآباد
کد خبر: 3760236
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

تجمع مردمی «لبیک یا رسول‌الله(ص)» در اسدآباد

‌گروه فرهنگی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد عنوان کرد: همزمان با سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه «لبیک یا رسول‌الله» در مسجد جامع شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

تجمع مردمی لبیک یا رسول الله(ص) در اسدآباد

علی قبادی، ‌رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دهه بزرگداشت وقف ازسه شنبه 15 آبان آغاز و تا روز پنج شنبه 24 آبان ادامه می‌یابد.
قبادی افزود: برگزاری همایش یاوران وقف، عطرافشانی و غباروبی گلزار شهدا و امامزاده احمد(ع) شهرستان، حضور در نماز جمعه و برپایی خیمه‌های معرفت در میعاد‌گاه‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
وی اضافه کرد: همزمان با سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه «لبیک یا رسول الله» در مسجد جامع شهرستان اسد آباد برگزار می‌شود، این مراسم ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 16 آبان ماه با سخنرانی امام جمعه شهرستان همراه خواهد بود.

بقعه امامزاده هادی(ع) اسدآباد در حال بازسازی است
رئیس اوقاف اسدآباد عنوان کرد: برپایی خیمه معرفت و مشاوره وقف در امامزاده احمد(ع) و برگزاری نشست تخصصی با رئیس حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف از دیگر برنامه‌های این ایام است.
قبادی بیان کرد: دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان، سرکشی از خانواده شهید علی جواد زادرع و تقدیر از تعدادی از واقفین خیر اندیش شهرستان از برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه بنای امامزاده هادی(ع) اسدآباد در حال بازسازی است گفت: هم اکنون مراحل بازسازی بقعه متبرکه با حمایت اداره اوقاف و امور خیریه و کمک‌های مردمی در دست اقدام است.
رئیس اوقاف اسدآباد با اشاره به اینکه هزینه لازم برای بازسازی این بقعه 800 میلیون ریال است بیان کرد: پیش بینی می‌شود فاز اول بازسازی امامزاده تا پایاسال جاری به اتمام برسد.
قبادی یادآور شد: پس از انجام فاز اول بازساری و نصب ضریح امامزاده هادی، از درآمد‌های این آستان فاز دوم عملیات که گسترش امامزاده است اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha