برپایی نمایشگاه عکس «خانه دوست» در مجتمع شهید آوینی همدان
کد خبر: 3766674
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

برپایی نمایشگاه عکس «خانه دوست» در مجتمع شهید آوینی همدان

گروه فرهنگی ـ رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از اجرای ۴۰ عنوان برنامه در سطح کانون‌های بسیج خبر داد و گفت: نمایشگاه عکس «خانه دوست» در مجتمع فرهنگی ـ هنری شهید آوینی این استان از ۵ تا ۹ آذرماه برپا می‌شود.

اجرای 40 عنوان برنامه در سطح کانون‌های بسیج همدان

رسول کرمی، رئیس سازمان بسیج هنرمدان استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ۴۰ عنوان برنامه در سطح کانون‌های بسیج اجرا خواهد کرد.
وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس «خانه دوست» در گالری استاد زنگنه مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی ۵ تا ۹ آذر ماه، دیدار هنرمندان با نماینده ولی فقیه در شهرستان‌ها و برپایی نمایشگاه‌های هنری در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان از برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام است.
کرمی از اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای، برپایی نشست‌های ادبی در سطح کانون‌ها و برپایی نشست ادبی در حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان ملایر در اول آذر ماه خبر داد.
وی ادامه داد: برپایی مجمع سالیانه بسیج هنرمندان استان همدان در تاریخ سه شنبه ۶ آذر ماه در مجتمع شهید آوینی، اعزام ۱۲ نفر از هنرمندان نمایش و فیلم به جشنواره‌های فیلم و تئاتر مقاومت و شرکت در کارگاه‌های آموزشی و جلسات نقد و بررسی آثار ۵ تا ۱۱ آذر ماه به تهران از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته بسیج است.
رئیس بسیج هنرمندان استان گفت: برپایی نشست عکاسی اجتماعی با حضور خانم یلدا معیری داور از هنرمندان جنگ و عکاس اجتماعی در محل باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ایام است.
انتهای پیام

captcha