ایران سانتریفیوژ امنیت در جهان است/افزایش آمار شیعیان آفریقا؛ از دستاورد‌های انقلاب اسلامی
کد خبر: 3787591
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

ایران سانتریفیوژ امنیت در جهان است/افزایش آمار شیعیان آفریقا؛ از دستاورد‌های انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ یک شیعه آفریقایی عنوان کرد: ایران سانتریفیوژ امنیت در جهان است و اگر ایران و انقلاب شکوهمند آن نبود، حزب‌الله لبنان نیز هرگز به وجود نمی‌آمد.

ایران سانتریفیوژ امنیت در جهان است/افزایش آمار شیعیان آفریقا؛ از دستاورد‌های انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از همدان، دکتر عبداله بلم، شیعه و انقلابی کشور بورکینافاسو آفریقا، دوشنبه، 15 بهمن ماه در نشست بصیرتی من انقلابی‌ام، اظهار کرد: کشور بورکینافاسو دارای 20 میلیون جمعیت است که 61 درصد آن مسلمان و مابقی مسیحی و بت پرست هستند.

وی با بیان اینکه آمار شیعیان در این کشور بسیار کم است افزود: آمار شیعیان قاره آفریقا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 2 الی 5 هزار نفر بوده که برکت این انقلاب، این عدد به 25 الی 30 میلیون نفر در سراسر قاره رسیده است.

بلم با بیان اینکه خانواده سپاه، خانواده سپاه مهمترین خانواده جهان است اضافه کرد: خانواده سپاه یک خانواده شهید پرور، استکبار ستیز، عدالت خواه، حافظ استقلال عزت، اقتدار ملت ایران و محافظ دین و مروج دین، قرآن و انسانیت است. 

این شیعه آفریقایی با بیان اینکه شاید برخی غرق در نعمت باشند اما قدر آن را ندانند ادامه داد: سختی‌هایی که ملت ایران تحمل می‌کند به سختی زنان و مردانی نیست که در آفریقا به فقر و بدبختی و استعمار تحمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر آفریقا وابسته به غرب نبود بی شک فقیر هم نبود ابراز کرد: معادن طلا و منابع معدنی و گران بها این کشور مستقیم به اروپا به یغما برده می‌شود، این کشور‌ها خود با ورود و شیوع بسیاری از بیماری‌ها به آفریقا مردم این کشور را سرگرم نموده و خود مشغول غارت تمام دارایی‌های این ملت می‌شود.

بلم با اشاره به اینکه ایران در همه عرصه‌ها مستقل است گفت: ایران در حوزه سیاسی متسقل است به گونه ای که خود می‌تواند آزادانه در انتخابات حضور داشته و به نماینده دلخواه خود رأی دهد اما در کشور ما غرب در همه حوزه‌ها دخالت دارد و دست نشانده خود را به هر نحوی شده سرکار خواهد گذاشت.

 

سپاه مهمترین خانواده جهان است

این شیعه آفریقایی با بیان اینکه اقتدار ایران در این زمان بر کسی پوشیده نیست ابراز کرد: یمن، عراق، سوریه و بسیاری دیگر از کشور‌ها در عصر حاضر نیازمند کمک ایران هستند، نمونه کوچک و فتوکپی تمام عیار ایران در خارج از این کشور، حزب‌الله لبنان است.

وی با بیان اینکه ایران از چنان امنتی بالایی برخوردار است که این امنیت را تولید می‌کند عنوان کرد: ایران سانتریفیوژ امنیت در جهان است،اگر ایران و انقلاب شکوهمند آن نبود حزب الله لبنان نیز هرگز به وجود نمی‌آمد.

بلم بیان کرد: غرب از فناوری هسته‌ای ایران هراس دارد در حالی که نمی‌داند موشک هسته‌ای ایران 40 سال پیش منفجر شد و موجب شکل گیری انقلابی شد که احیا کننده دین و قلب‌هاست.

این شیعه انقلابی اشاره‌ای به نقش گسترده بانوان ایران داشت و گفت: چادر شما زنان ایران، نماد عفت شماست، همانگونه که بهترین‌ها همواره دارای محافظ هستند حجاب بانوان ایرانی نیز نشان از ارزشمند بودن آنها دارد و انجا که حجاب وجود دارد امنیت نیز همواره بر جامعه حاکم است.

وی با بیان اینکه غرب حتی با پارچه هم سر جنگ دارد اظهار کرد: غرب به دنبال از بین بردن این پوشش و حجاب در میان مسلمانان و به ویژه در بین جامعه زنان ایران است تا بی‌فرهنگی خود را بر انان غالب نموده تا اندک اندک امنیت این کشور را ضعیف کرده و خود وارد میدان شود.

بلم افزود: در هیچ جای دنیا نمی‌توان این مهم را یافت که زنان در همه عرصه‌ها حضور داشته و در عین رسیدگی به خانواده، خود نیز رشد می‌کنند، گفتنی است نرخ شتاب رشد ایران در حوزه‌های مختلف طی این 40 سال نسبت به آمریکا غیر قابل انکار است آن هم با تحریم‌های صورت گرفته علیه این کشور.

این شیعه انقلابی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی جامعه ای که توامان دینی، اسلامی و علمی باشد وجود نداشت گفت: به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر 3 دانشگاه اسلامی در جهان وجود دارد و یکی از آنها جامعه‌المصطفی شهر قم است.

وی با بیان اینکه علم و عقل همواره با هم در ارتباط است ادامه داد: در حال حاضر 17 هزار دانشجو در جامعه‌المصطفی درس انقلاب را فرا می‌گیرند تا ان را به گوش همگان برسانند، انقلاب به همه نشان داد که هیچ تفکیکی بین دین و علم وجود ندارد.

بلم عنوان کرد: 40 سال است که علم و وحی(قرآن) در ایران همراه با هم پیش می‌روند این در حالی است که در بسیاری از کشور‌ها تنها به یک بعد توجه می‌شود و دیگری به اکراه و اجبار کنار گذاشته می‌شود.

 

مقام معظم رهبری اعجوبه‌ای غیر قابل توصیف هستند

این شیعه آفریقایی با اشاره به اینکه با لطف پرودگار انقلاب و زمینه‌های رشد ایران فراهم امد بیان کرد: خداوند به این کشور رهبری مهربان، دلسوز و متدین عطا کرد، رهبری که تعصب و غیرت دین و ملت خود را دارد بی شک ایشان اعجوبه ای هستند که قابل توصیف نخواهد بود ایشان تنها رهبر ایران نیستند بلکه رهبر کل دنیا هستند.

وی با بیان اینکه ایران و مردمان آن در جهان الگو شده‌اند افزود: اگر کسی بروی این کره خاکی به دنبال استقلال است باید به ایران نگاه کند، مردان و زنان این کشور همگی الگو ایی ناب هستند لذا این نظام و انقلاب اسلامی باید تا ابد برای ایران و جهان باقی بماند.

این شیعه انقلابی بیان کرد: ایران به معنای واقعی خود را در جهان ثابت کرده است لذا زنان و مردان ان نیز با زمینه‌های رشدی که برایشان مهیا است خود را اثبات کنند، امنیت، استقلال، حضور بانوان در همه عرصه های بدون قید و شرط و وحدت بین ادیان و اقوام از جمله دستاورد هایی انقلاب برای ایران است که بسیاری از کشور ها از آن محروم هستند.

 بلم با بیان اینکه اسلام واقعی در ایران اجرا شده است گفت: زنان و مردان ایران خود را برای روزی آماده کنند که تحریم ها برداشته شود، آنگاه هریک از شما رسولان واقعی اسلام در دنیا خواهید بود.

وی عنوان کرد: پرچم اسلام اکنون در دستا شماست ما می‌خواهیم این پرچم را به دوستی از شما بگیریم تا کشور ما نیز همچون شما به استقلال و آزادی دست یابد، این نکته را نباید فراموش کرد که استقلال و ازادی ایران نشان از رشد 40 ساله ایران است که باید شکر گزار آن بود.

انتهای پیام

captcha