جشن تکلیف ۱۴۴۰ دانش‌آموز همدانی ‌برگزار می‌شود
کد خبر: 3794586
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
در تالار قرآن همدان؛

جشن تکلیف ۱۴۴۰ دانش‌آموز همدانی ‌برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه جشن عبادت و بندگی ۱۴۴۰ دانش‌آموز دختر و پسر همدانی در تالار قرآن این استان برگزار می‌شود، گفت: این جشن به صورت منسجم از اواخر بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۱۶ اسفندماه ادامه دارد.

جشن تکلیف 1440 دانش‌آموز همدانی در تالار قرآن همدان برگزار می‌شودسعید خوشبخت، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به مناسبت روز درختکاری با هماهنگی سازمان سیماومنظر و فضای سبز استان همدان در تعدادی از فرهنگسراهای زیرمجموعه شهرداری استان همدان مراسم درختکاری برگزار می‌شود.
وی افزود: به جهت نکوداشت روز درختکاری و نگهداری فضای سبز و توجه به محیط زیست طبیعی به نیت شهدا، نهال‌هایی به صورت رایگان در بین شهروندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: همشهریان می‌توانند برای شرکت در مراسم روز درختکاری از فرهنگسراهای محل زندگی خود از طریق پیامک و تبلیغات مجازی و... مطلع؛ و شرکت کنند.

خوشبخت در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند برای شرکت در مراسم مذکور از فرهنگسراهای محل زندگی خود از طریق پیامک و تبلیغات مجازی و... مطلع و شرکت کنند.
خوشبخت در رابطه با برگزاری جشن تکلیف ۱۴۴۰ دختر همدانی اظهار کرد: جشن عبادت و بندگی از اواخر بهمن‌ماه تا پایان اسفندماه سال جاری به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری استان همدان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جشن هر روز ۱۳۰ دانش‌آموز همدانی در مرکز همایش‌های قرآنی شرکت می‌کنند.
خوشبخت با اشاره به اینکه جشن عبادت و بندگی 1440 دانش آموز دختر و پسر همدانی در تالار قرآن همدان برگزار می‌شود، ابراز کرد: طی بخش‌نامه‌ای که از سوی آموزش و پرورش اعلام شد، مدارس سطح استان اعلام آمادگی کرده و این جشن به صورت منسجم از اواخر بهمن‌ماه آغاز شده و تا 16 اسفندماه ادامه دارد.
وی افزود: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشن از غرفه‌هایی همچون احکام و مراجع تقلید، غرفه نقاشی با موضوع جشن عبادت و بندگی، غرفه‌ هوش و خلاقیت، نجوم، غرفه خوشنویسی، قصه‌گویی و نمایشگاه کتاب پسماند و فضای سبز که بسته‌های آموزشی نیز در این غرفه‌ها توزیع می‌شود.
خوشبخت در پایان بیان کرد: مسابقه، قرائت سوگندنامه، اجرای نمایش و برنامه‌های شادی که احکام و مسائل شرعی را در قالب مسابقه و بازی ویژه این دانش‌آموزان درنظر گرفته شده است، پس از پایان مراسم نماز جماعت نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha