ضرورت طراحی یک سامانه برای پرداخت زکات در همدان
کد خبر: 3812906
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

ضرورت طراحی یک سامانه برای پرداخت زکات در همدان

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد: سامانه جامعی برای جمع‌آوری زکات در استان طراحی شود.

ضرورت طراحی یک سامانه برای پرداخت زکات در استانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام امین رضایی، نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان، امروز 29 اردیبهشت‌ماه، در نشست شورای زکات استان گفت: سامانه جامعی برای جمع‌آوری زکات در استان طراحی شود.
رضایی ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه، مردم خود از روش‌های پرداخت زکات، میزان زکات جمع‌آوری‌شده، عملکرد مصرف زکات و ... مطلع شده و موجب ایجاد اعتماد در میان مردم شده و بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
نماینده سازمان برنامه‌وبودجه استان نیز در این شورا عنوان کرد: اپلیکشینی برای پرداخت زکات در استان طراحی شود تا مردم راحت‌تر بتوانند زکات خود را بپردازند.
وی افزود: کمیته پژوهش و آموزش شورای زکات زمینه خوبی برای فعالیت و پیشبرد اهداف شورا در امر زکات دار که متأسفانه مور اغفال باقی‌مانده است.
نماینده سازمان برنامه‌وبودجه استان بابیان اینکه برگزاری 3 جلسه شورای زکات جهت بررسی و پرداختن به مسائل ای حوزه کافی نیست عنوان کرد: باید سازوکاری جدید برای شورای زکات تعریف شود تا بتوان به یک نقطه حداقلی در این زمینه دست‌یافت.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی قیاسوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۰
0
0
با سلام
کمیته امداد چندسالی است که در این خصوص سامانه ای طراحی و درحال اجرا دارد
با تشکر
captcha