توجه به جایگاه نماز؛ یکی از شاخص‌های کمک دهنده در رفع مشکلات
کد خبر: 3814912
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

توجه به جایگاه نماز؛ یکی از شاخص‌های کمک دهنده در رفع مشکلات

گروه فرهنگی ـ استاندار همدان گفت: یکی از مهمترین شاخص‌هایی که می‌تواند ما را از مشکلات و سختی‌ها عبور دهد، توجه به جایگاه نماز است، همه ما وظیفه داریم تا در ترویج نمازخوانی تلاش خود را به کار بگیریم.

توجه به جایگاه نماز؛ یکی از شاخص‌های کمک دهنده در رفع مشکلاتبه گزارش ایکنا ازهمدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان، امروز 5 خردادماه در اولین شورای اقامه نماز در سال ۹۸ گفت: ترویج و توسعه نماز به صورت گسترده و فراگیر یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
شاهرخی ادامه داد: یکی از مهمترین شاخص هایی که می تواند ما را از مشکلات و سختی ها عبور دهد توجه به جایگاه نماز است. همه ما وظیفه داریم تا در ترویج نمازخوانی تلاش خود را به کار بگیریم.
استاندار همدان ادامه داد: در ارزیابی های کشوری همدان رتبه های ممتاز اقامه نماز را کسب کرده که باید وضعیت موجود را ارتقا دهیم.
وی با بیان اینکه وضعیت حجاب و نماز در همدان نسبت به سایر شهرها بهتر است، تاکید کرد: در استان همدان باورهای قوی در بین مردم وجود دارد و این یک فرصت برای مسئولان است.
شاهرخی با بیان اینکه خوشبختانه در طی سنوات گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: اجلاس نماز در همه شهرستان ها بلا استثنا برگزار می شود و هماهنگی خوبی بین عوامل و دست اندرکاران اجلاس ها وجود دارد.
وی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات عیدفطر تاکید کرد: بازرسی از سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها باید به طور جد پیگیری شود زیرا ما مبدا و مقصد گردشگری هستیم.
انتهای پیام

captcha