تصمیم‌گیرنده صحنه، مردم فلسطین هستند
کد خبر: 3815971
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت:

تصمیم‌گیرنده صحنه، مردم فلسطین هستند

کروه سیاست و اقتصاد ــ عبدالفتاح نواب با تاکید بر این‌که قرن‌هاست که این نوع معامله‌ها شکست خورده و کسی زیر بار این معامله نمی‌رود، گفت: تصمیم‌گیر صحنه، مردم فلسطین هستند.

تصمیم‌گیر صحنه، مردم فلسطین هستندبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام و المسلین عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در قم با اشاره به مسئله معامله قرن، بیان کرد: قرن‌هاست که این نوع معامله‌ها شکست خورده و کسی زیر بار این معامله نمی‌رود؛ ضمن این‌که تصمیم‌گیر صحنه، مردم فلسطین هستند. 
 
وی ادامه داد: کسانی که بخواهند از بیرون برای مردم فلسطین تصمیم‌گیری بکنند، قطعا مردم فلسطین دست رد به سینه آن‌ها خواهند زد. 
 
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با بیان این‌که طراحی معامله قرن، کار خبطی است، گفت:  فکر می‌کنند همه داستان را زور و قدرت و ثروت انجام می‌دهد، در صورتی که از زور و قدرت و ثروت کاری برنمی‌آید؛ مردم فلسطین با دست خالی کاری به سر صهیونیست‌ها آوردند، که فقط توانستند 48 ساعت در  مقابل موشک‌های مردم ضعیف و فقیر غزه و فلسطین تاب بیاورند. ان‌شاءالله پیروزی از آنِ مردم فلسطین است. 
 
انتهای پیام
captcha