طراحان معامله قرن آرزوی تحقق آن را به گور می‌برند
کد خبر: 3816043
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
امام جمعه بیرجند:

طراحان معامله قرن آرزوی تحقق آن را به گور می‌برند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بیرجند گفت: طرح معامله قرن اصلا شدنی نیست و طراحان این طرح، تحقق این نقشه شوم را به گور خواهند برد.

طراحان معامله قرن آرزوی تحقق آن را به گور می‌برندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند، امروز ۱۰ خرداد، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: کسی که در مقابل ظلم کوتاهی و سکوت کند، خود نیز در ظلم شریک است.

وی با بیان اینکه فرد ظلم‌پذیر در ظلم شریک است، افزود: در دنیای امروز دشمن را باید شناخت و ماهیت آن را باید درک کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت مقاومت، تصریح کرد: تفکر اسرائیل سلطه بر افراد است و این امر تنها یک پاسخ دارد و آن مقاومت در برابر ظلم است.

عبادی با بیان اینکه اسرائیل از هیچ دروغی ترسی ندارد، اظهار کرد: فلسطین یکی از پرسابقه‌ترین کشورهای جهان است.

وی افزود: اسرائیل و آمریکا سرزمین بدون جمعیت را برای جمعیتی بدون سرزمین می‌‌خواهد که این امر دروغی بزرگ است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر از کفار اطاعت نکنیم خود به خود پیروز میدان می‌شویم، بیان کرد: رعایت تقوا امری لازم بوده که مربوط به شخصیت فرد است.

عبادی با بیان اینکه ضعف‌ها و شکست‌های ما به سلیقه ما بستگی دارد، اظهار کرد: امروز می‌بینیم با همه توطئه‌ها، برنامه‌ها و ایجاد اختلافات توسط دشمن، هنوز هم حرف اول را جمهوری اسلامی در منطقه می‌زند.

وی یادآور شد: طرح معامله قرن اصلا شدنی نیست و طراحان این طرح، تحقق این نقشه شوم را به گور خواهند برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ملاک هر انسان جذابه و دافعه او است، بنابراین اگر به سمت استکبار و غرب تمایل داریم، مشکل در ما وجود دارد.

انتهای پیام

captcha