آموزش نرم‌افزار «مهندسی سوره‌های قرآن» از سوی مکتب نور هدایت همدان
کد خبر: 3819988
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

آموزش نرم‌افزار «مهندسی سوره‌های قرآن» از سوی مکتب نور هدایت همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مکتب نور هدایت با اشاره به اینکه آمادگی لازم جهت آموزش نرم‌افزار «مهندسی سوره‌های قرآن کریم» را در اقصی نقاط کشور را دارد، گفت: دوره‌های تربیت معلم قرآن فرصت خوبی است که بتوان از آن برای آموزش این نرم‌افزار بهره‌مند شد.

آمادگی مؤسسه مکتب نور هدایت، برای آموزش نرم‌افزار «مهندسی سوه‌های قرآن» در اقصی نقاط کشورمسعود رستنده، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مکتب نور هدایت همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجوعه از سال 72، با افتتاح یک جلسه قرآن محلی کار خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه بیشترین مخاطبان این مؤسسه، قرآن‌آموزان 5 الی 15 ساله هستند، افزود: در حال حاضر روز‌های دوشنبه، قبل از نماز مغرب و عشاء جلسات روخوانی و مفاهیم قرآن کریم با حضور 60 پوینده قرآنی در مسجد شریف‌الملک همدان برگزار می‌شود.
رستنده با اشاره به اینکه یکی از افتخارات این مجموعه طراحی «اپلیکیشن مهندسی سوره‌های قرآن» است افزود: این نرم‌افزار قرآنی با محوریت «جزء 30 قرآن و سوره حمد»، توسط محمد اسماعیل زارعی طراحی و ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه این نرم‌افزار در راستای نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم با محوریت آموزش و تدبر در آیات قرآن به‌صورت جذاب طراحی شده است، عنوان کرد: نرم‌افزار «مهندسی سوره‌‌های قرآن کریم» در همایش دو هزار نفر از دانش‌آموزان حافظ قرآن کریم در دهه فجر سال 97 رونمایی شد.
مدیر مؤسسه فرهنگی مکتب نور هدایت با اشاره به اینکه این نرم‌افزار یکی از دستاورد‌های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در زمان حضور ایشان در آن سمت بوده است، گفت: این نرم‌افزار در حال حاضر ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.
رستنده ادامه داد: در آینده نزدیک در صورت استقبال از نرم‌افزار «مهندسی سوره‌های قرآن کریم»، این اپلیکیشن ارتقا یافته و علاوه بر دانش‌آموزان سایر مقاطع، دانشجویان و طلاب نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه این نرم‌افزار نیازمند آموزش است، گفت: دوره آموزشی این نرم‌افزار در قالب «همایش مهندسی سوره‌های قرآن» در شهر‌هایی همچون، کردستان، اردبیل، مرکزی و خوانسار اصفهان برگزار شده است.
این فعال قرآنی با اشاره به اینکه این نرم‌افزار فعلاً وارد بازار نشده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت هماهنگی برای دریافت نرم‌افزار و آشنایی با آموزش و نصب آن با شماره همراه مسعود رستنده 09188183627 تماس بگیرند.
وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم جهت آموزش نرم‌افزار «مهندسی سوره‌های قرآن کریم» را در اقصی نقاط کشور را دارد، بیان کرد: دوره‌های تربیت معلم قرآن فرصت خوبی است که بتوان از آن برای آموزش این نرم‌افزار بهره‌مند شد.
انتهای پیام

captcha