توزیع پوشاک در روستاهای محروم همدان
کد خبر: 3820711
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
از سوی گروه جهادی شهید «همدانی» انجام می‌شود؛

توزیع پوشاک در روستاهای محروم همدان

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: حوزه مقاومت حضرت مریم(س) همدان با استفاده از ظرفیت خیرین و گروه جهادی شهید «همدانی» اقدام به بسته‌بندی پوشاک و توزیع در روستاهای مناطق محروم کرده است؛ تا با این اقدام گامی در راستای حمایت از محرومان برداشته باشد.

توزیع پوشاک در روستاهای محروم همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، هادی گلیان، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: برنامه‌های گوناگون خدمات‌رسانی و تولیدی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.
وی گفت: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به کمک به محرومان در سطح شهرها و روستاهای شهرستان همدان و همچنین توزیع بسته‌های حمایتی بین محرومان اشاره کرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان افزود: همچنین اعزام تیم‌های پزشکی برای ویزیت رایگان در مناطق محروم، افتتاح کارگاه‌های تولیدی در سال رونق تولید توسط حوزه‌های مقاومت خواهر و برادر ناحیه همدان در سطح روستاها و مناطق حاشیه شهر از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.
وی گفت: حوزه مقاومت حضرت مریم(س) همدان با استفاده از ظرفیت خیرین و گروه جهادی شهید «همدانی» اقدام به بسته‌بندی پوشاک و توزیع در روستاهای مناطق محروم کرده است تا با این اقدام گامی در راستای حمایت از محرومان برداشته باشد.
انتهای پیام

captcha