تولید ثروت در شرایط تحریم؛ نمایان‌گر جایگاه قدرتمند جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3820886
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
امیر خجسته تأکید کرد:

تولید ثروت در شرایط تحریم؛ نمایان‌گر جایگاه قدرتمند جهاد دانشگاهی

گروه سیاسی ــ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی باید جایگاه قدرتمند خود را نشان دهد و در شرایط سخت تحریم با استفاده از نیروهای جوان خود تولید ثروت نماید.

به گزارش ایکنا، از همدان، امیر خجسته امروز، ۲۹ خردادماه در جمع رؤسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی ضمن اشاره به دستاوردهای بزرگ علمی جهاددانشگاهی در سراسر کشور اظهار کرد: در گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، جهاددانشگاهی باید جایگاه قدرتمند خود را نشان دهد و در شرایط سخت تحریم با استفاده از نیروهای جوان خود تولید ثروت نماید.
وی با تأکید بر قرار گرفتن کشور در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی بیان کرد: نباید چشم امید به خارج از کشور داشته باشیم اما بعضی ها باور ندارند که ما می‌توانیم بر روی پای خود بیاستیم.
خجسته تصریح کرد: ضد انقلاب و منافقین درحال برنامه‌ریزی برای جنگ تحمیلی اقتصادی بر کشور هستند، اما ما می‌توانیم تحریم را به فرصت تبدیل و باید از آن استفاده کنیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی نباید شاهد مفاسد باشیم و مجلس با اقتدار به مقابله با مفاسد اقتصادی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

captcha