مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌ سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3822227
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌ سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن‌ بانوان در مرداد‌ماه و مسابقات آقایان در شهریور‌ماه خبر داد.

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌ سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودذوالفقار یوسفی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت با چهار مؤسسه قرآنی تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است که فرزندان و همسران پاسدار برای شرکت در کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تدبر در قرآن و تجوید در محل مؤسسات حاضر می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر کلاس‌های اوقات فراغت محافل انس با قرآن کریم به صورت هفتگی، کارگاه‌های حفظ و توجیهی شیوه‌نامه‌های حفظ در کل رده‌های سپاه و کارگاه‌های ترویج نهضت حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه استان برگزار می‌شود.‌

یوسفی در ادامه گفت: در این ناحیه در سه سطح کارکنان برادر و خواهران و سربازان وظیفه کلاس‌های آموزش و کارگاه‌های حفظ قرآن به صورت کلاس‌های حضوری و طرح‌های غیر‌حضوری از قبیل استفاده از نرم‌افزارهای قرآنی برای حفظ قرآن بصورت موضوعی و ... نیز برپا می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآنی کارکنان سپاه استان اشاره کرد و افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات در ماه مبارک رمضان برپا شد و مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآنی بانوان در مرداد‌ماه و مرحله نیمه نهایی آقایان نیز در شهریورماه سال جاری در رشته‌های حفظ، تدبر، روخوانی و روان‌خوانی برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه طرح‌های قرآنی این نهاد برای کارکنان در طول سال به صورت مداوم برگزار می‌شوند، تصریح کرد: شرکت در طرح‌ها و مسابقات قرآنی کارکنان به‌ صورت داوطلبانه بوده و هیچ اجبار و یا امتیازی به منظور شرکت در این طرح‌ها برای کادر سپاه در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام

captcha