افتتاح ۲ پروژه ‌موقوفه سیف‌الدوله در ملایر
کد خبر: 3823732
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

افتتاح ۲ پروژه ‌موقوفه سیف‌الدوله در ملایر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر بیان کرد: به زودی مجتمع مسکونی ـ تجاری میدان جهاد به همراه بیمارستان ۲۵ تختخوابه امام حسین(ع) همزمان با یکدیگر با حضور مقامات و مسئولان به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح 2 پروژه بزرگ موقوفه سیف‌الدوله در ملایرپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یکی از بزرگترین موقوقاف استان و کشور، موقوفه سیف‌الدوله است.

جعفری با بیان اینکه موقوفه سیف‌الدوله در راستای اجرای چند نیت مهم در شهرستان ملایر در حال انجام است افزود: کمک در حوزه دارو و درمان، اطعام دهی و کمک به نیازمندان، آموزش و تحصیل طلاب، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند و سرمایه گذاری از جمله نیات موقوفه سیف‌الدوله است.

وی از افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: بازسازی و تجهیز کامل بیمارستان 25 تختخوابه امام حسین(ع) از محل موقوفه سیف الدوله از سال 97 آغاز و امسال با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان به اتمام رسید، این پروژه به زودی افتتاح خواهد شد.

جعفری ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا از محل موقوفه سیف‌الدوله، ساخت «مجتمع مسکونی ـ تجاری میدان جهاد» است، این پروژه پروژه شامل ۲۰ واحد مسکونی و 8 واحد تجاری و یک فروشگاه در زیر بنایی به مساحت 5 هزار متر مربع با پیشرفت 99 درصدی در حال انجام مراحل پایانی کار است.

رئیس اداره اوقاف ملایر با اشاره به اینکه برای «مجتمع مسکونی ـ تجاری میدان جهاد» ملایر اعتباری بالغ بر 7.5 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: به زودی این مجتمع به همراه بیمارستان امام حسین(ع) همزمان با یکدیگر با حضور مقامات و مسئولین به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha