مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان استعفا کرد
کد خبر: 3826159
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان استعفا کرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ حجت‌الاسلام والمسلمین امیدیان با بیش از هشت سال و نیم فعالیت در اتحادیه قرآنی استان لرستان به دلایلی چون عدم پایبندی دستگاه‌های حاکمیتی به عهدشان در ادغام دو اتحادیه مؤسسات قرآنی کشوری استعفا داد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان استعفا کرد

به گزارش ایکنا؛ سیزدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان، شامگاه گذشته، 18 تیرماه با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره و بازرسی در مجتمع نور قم برگزار شد و تا پاسی از شب نیز ادامه یافت.

براساس این گزارش، در این مجمع، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، پس از هشت‌سال‌ونیم مدیریت این اتحادیه، اعضا را برای پذیرش استعفایش راضی کرد.

روح‌الدین بلواسی، مدیر مؤسسه قرآنی مشکات‌ اَلِشتر به مدت دو ماه سرپرست اتحادیه شد و با رأی اعضا حجت‌الاسلام امیدیان، به عنوان رئیس هیئت مدیره، مهتاب سیاهتری به عنوان نایب‌رئیس و مجتبی پادروند به عنوان عضو هیئت مدیره باقی ماند.

مهدی امیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره دلیل استعفایش گفت: دلایلش، بی‌تفاوتی دستگاه حاکمیتی به مسئله ادغام، ممانعت آنها از به سرانجام رسیدن این جریان در سطح کشور با وجود همراهی بخش مردمی به ویژه اتحادیه قرآنی لرستان و از سوی دیگر ایجاد ترکیب جدید در حیطه اتحادیه قرآنی استان‌ و بهره‌مندی از ایده‌های جدید بود.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحجت مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۶
0
0
مجمع عمومی اتحادیه گیلان هم برگزار می شود و...
captcha