تقدیر از حافظان کل با حضور خدام رضوی
کد خبر: 3826925
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

تقدیر از حافظان کل با حضور خدام رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر جامعةالقرآن واحد خردسالان استان همدان از ثبت‌نام ۱۰۰ خردسال زیر ۷ سال در شعبه مرکزی استان همدان خبر داد و گفت: در دهه کرامت از حافظان کل قرآن با حضور خادمین رضوی تقدیر و تکریم به عمل آمد.

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی جامعه‌القرآن/ تقدیر از حافظان کل با حضور خدام رضویطاهره روشنیان، مدیر جامعه‌القرآن واحد خردسالان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از ثبت‌نام 100 خردسال زیر 7 سال در شعبه مرکزی استان همدان خبر داد و افزود: برنامه‌های تابستانه به صورت متنوع و هدفمند در این مرکز دنبال می‌شود.

روشنیان اظهار کرد: کلاس‌های تابستانی این واحد از اول تیرماه با فراخوان در 5 شعبه در استان همدان آغاز شده است.

وی گفت: تاکنون تنها در شعبه مرکزی که واقع در خیابان باباطاهر است 100خردسال ثبت‌نام نموده‌اند و در رشته‌های ویژه بالای هفت سال ثبت‌نام در حال انجام است.

روشنیان خاطرنشان کرد: کلاس‌های جامعه‌القرآن واحد خردسالان در رشته‌های حفظ موضوعی، آموزش حروف، روخوانی و روان خوانی، تجوید و قرائت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی جامعه‌القرآن تنها در زمینه حفظ نیست بلکه کودکان و خردسالان به کارهای عملی و دستورات دینی که در قرآن آورده شده است دعوت می‌شوند.

روشنیان با اشاره به برپایی بازارچه‌هایی در شعبه مرکزی گفت: در دهه کرامت با ایجاد این بازارچه‌ها به دنبال ایجاد شور و انگیزه بیشتر درفعالیت‌های قرآنی در بین خردسالان هستیم و در دهه کرامت از حافظان کل قرآن با حضور خادمین رضوی تقدیر و تکریم به عمل آمد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این مرکز در تابستان، یادآور شد: اردوهای درون‌شهری و خارج از شهر، تماشای فیلم شبی که ماه کامل شد، برگزاری جشن‌های کلاسی، جشن‌های پایان کتاب، یک روز بازی در شعبه که این فعالیت‌ها همگی بصورت هدفمند و از قبل برنامه‌ریزی شده در نظر گرفته شده است تا در عین حال که با تفریح و سرگرمی همراه است موجب ایجاد انگیزه و نشاط بیشتر با مسائل قرآنی و دینی باشد.

انتهای پیام

captcha