برگزاری همایش ملی «زندگی دانشجویی، فرصت‌ها و آسیب‌ها» در دانشگاه بوعلی‌سینا
کد خبر: 3827710
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

برگزاری همایش ملی «زندگی دانشجویی، فرصت‌ها و آسیب‌ها» در دانشگاه بوعلی‌سینا

گروه فرهنگی ـ معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری همایش ملی «زندگی دانشجویی، فرصت‌ها و آسیب‌ها» در دانشگاه خبر داد و گفت: این همایش فردا، 26 تیر ماه در سالن سرو دانشگاه برگزار خواهد شد. عنوان کرد: خیرین همدانی نسبت به ساخت و بهبود خوابگاه های دانشجویی استان ورود جدی داشته باشند.

برگزاری همایش ملی «زندگی دانشجویی، فرصت‌ها و آسیب‌ها» در دانشگاه بوعلی‌سینابه گزارش ایکنا از همدان اسدالله نقدی، معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا و عضو هیئت علمی دانشگاه، امروز، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حداکثر ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه 4 هزار و 100 نفر است.
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا افزود: از این تعداد 2 هزار و 500 ظرفیت متعلق به دختران و هزار و 600 ظرفیت مابقی متعلق به پسران است که در 18 بلوک شامل 10 بلوک پسرانه و 8 بلوک دخترانه جمع شده‌اند.
وی با بیان اینکه خوابگاه برای هزار و 554 دانشجو در حال تحصیل رزرو شده است، ابراز کرد: خیرین استان و شهر همدان در حوزه ساخت خوابگاه‌های دانشجویی نسبت به خیرین شهر کاشان، اصفهان انگونه که باید وارد نشده‌اند.
نقدی با اشاره به اینکه بدنه دانشجویی استان طبقه متوسط جامعه است، ادامه داد: بهبود و ساخت خوابگاه‌های دانشجویی بیشتر در استان و شهر همدان نیازمند ورود جدی خیرین به این حوزه است.
عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری همایش ملی «زندگی دانشجویی، فرصت‌ها و آسیب‌ها» در دانشگاه خبر داد و گفت: این همایش فردا، 26 تیر ماه در سالن سرو دانشگاه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha