هنرمندان در مقابله با جنگ اقتصادی نقش ویژه‌ای دارند
کد خبر: 3828191
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

هنرمندان در مقابله با جنگ اقتصادی نقش ویژه‌ای دارند

گروه اجتماعی - معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نا امید کردن مردم است، یادآور شد: جنگ اقتصادی و روانی علیه ملت ما آغاز شده و نقش هنرمندان در این وضعیت بسیار ویژه و برجسته است؛ باید تلاش کنیم انتخاباتی درکمال امنیت و سلامت با حضوری پرشور برگزار شود.

هنرمندان در مقابله با جنگ اقتصادی نقش ویژه‌ای دارندبه گزارش ایکنا از همدان، مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، امروز ۲۷ تیرماه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اظهار کرد: با این روحیه ایثار و از خودگذشتگی و فرهنگ‌سازی امام راحل توانستیم در انقلاب اسلامی بر دشمن پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی، شهیدان و رزمندگانی هستند که با فرهنگ و ایثار و گذشت به مقام شهادت نایل آمدند، ادامه داد: هرچه فرهنگ را ترویج دهیم به اهدف والای انقلاب اسلامی می‌رسیم.

وی تاثیر یک کار هنری را درجامعه بی‌نظیر دانست و اضافه کرد: فرهنگ غنی ما در دنیا ثابت شده است چراکه ما با این فرهنگ در شرایط اقتصادی و هجمه‌های دشمنان توانستیم در مقابل استکبار و استبداد و صهیونیست ایستادگی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: دشمنان با همه توان خود به میدان مبارزه با فرهنگ ایران اسلامی آمده‌اند اما خوشبختانه با محوریت و هوشیاری‌های مقام معظم رهبری و استفاده از فرهنگ غنی و نقش آفرینی هنرمندان و ایستادگی مردم در تمام صحنه‌ها یا بر دشمن پیروز شده و یا مجبورشان کردیم که عقب نشینی کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نا امید کردن مردم است، یادآور شد: جنگ اقتصادی و روانی علیه ملت ما آغاز شده و نقش هنرمندان در این وضعیت بسیار ویژه و برجسته است؛ باید تلاش کنیم انتخاباتی درکمال امنیت و سلامت با حضوری پرشور برگزار شود و مدیر ارشد استان نیز با عزمی راسخ و مصمم این رسالت را به بهترین شکل ممکن پیگیری می‌کند چرا که اکنون شاهد هماهنگی بین قوای مختلف در این استان هستیم.

آزادبخت با تاکید بر اینکه در استان همدان حاشیه جایی ندارد و همه دست به دست هم برای خدمت رسانی تلاش می‌کنند، یادآور شد: اصحاب رسانه و فرهنگیان و هنرمندان و مردم در هرعرصه‌ای که هستند این روحیه را بیش از پیش تقویت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در پایان با بیان اینکه امسال به فرهنگ و فرهنگ‌سازی نیاز زیادی داریم، به اصحاب رسانه توصیه کرد: علاوه بر اینکه باید به جامعه امیدواری دهید نقد‌های سازنده را فراموش نکنند.

هنرمندان در مقابله با جنگ اقتصادی نقش ویژه‌ای دارند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سه پروژه ملی پردیس سینمایی، موزه هنرهای معاصر و مجتمع فرهنگی در استان همدان نیمه‌کاره مانده‌اند که برای عملیاتی شدن آن باید توافق‌نامه دوجانبه تشکیل شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار کرد: برای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها نیازمند نگاه ویژه وزارت ارشاد هستیم که امید است زودتر به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه فضای عمومی استان فضای سازندگی و فعالیت است، تصریح کرد: در استان همدان فضای وحدت و همگرایی به خوبی مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همدان استانی فرهنگی است و باید مدیر بومی منصوب شود، افزود: همدان استانی رو به رشد است.

حاجی‌بابایی به پیگیری اصحاب رسانه در همه عرصه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مجموعه اصحاب رسانه استان نیروهایی قوی هستند که ازآنها کمال رضایت را داریم و شان بالایی دارند.

وی با اشاره به اینکه استان همدان یک استان فرهنگی و پایتحت تاریخ وتمدن است، یادآورشد: اصحاب رسانه این دیار ارتباط قویی با مرکزهای گوناگون دارند.

هنرمندان در مقابله با جنگ اقتصادی نقش ویژه‌ای دارند

هنرمندان در مقابله با جنگ اقتصادی نقش ویژه‌ای دارند

هنرمندان در مقابله با جنگ اقتصادی نقش ویژه‌ای دارند

هنرمندان در مقابله با جنگ اقتصادی نقش ویژه‌ای دارند

 

انتهای پیام

captcha