راه‌یابی ۲۵ همدانی به مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3828473
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

راه‌یابی ۲۵ همدانی به مسابقات قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: بخش شفاهی چهل‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۲۵۰ نفر از منتخبان مرحله شهرستانی، ۲۷ و ۲۸ تیرماه در تالار قرآن همدان برگزار شد.

راه‌یابی 25 همدانی به مسابقات کشوری قرآن اوقافمجتبی جمالی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بخش شفاهی چهل‌و‌‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 250 نفر از منتخبان مرحله شهرستانی، ۲۷ و ۲۸ تیرماه در تالار قرآن همدان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان با اشاره به اینکه نتایج مسابقات طی دو روز آینده اعلام خواهد شد، بیان کرد: 25 نفر از برگزیدگان این دور از مسابقات مرداد و شهریورماه سال جاری در مسابقات سطح ملی حاضر خواهند شد.

جمالی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات با حضور 14 داور استانی و 4 داور بین‌المللی برگزار شد، افزود: چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف امسال در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

این داور مسابقات قرآن با اشاره به اینکه بیشترین آمار شرکت‌کنندگان مسابقات متعلق به شهرستان‌های ملایر و همدان بود بیان کرد: متسابقان این دور از مسابقات اوقاف در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ بسیار خوب و قوی ظاهر شدند.
انتهای پیام

captcha