مسابقات «قرآن و عترت» صداوسیما در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3829765
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

مسابقات «قرآن و عترت» صداوسیما در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شانزدهمین دوره مسابقات «قرآن و عترت» صداوسیما به همت کانون قرآن و عترت رسانه ملی در صداوسیمای مرکز یزد برگزار می‌شود.

مسابقات «قرآن و عترت صداوسیما» در یزد برگزار می‌شودعلیرضا فلاح‌زاده، دبیر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در مرکز یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات و اولین جشنواره فرهنگی، هنری و علمی قرآن و عترت رسانه ملی در سال جاری بین همکاران محترم شاغل، بازنشسته و خانواده‌های ایشان درگروه‌های برادران، خواهران، نوجوانان و خردسالان و در بخش‌های کتبی، شفاهی و جشنواره برگزار می‌شود.

وی افزود: همکاران مرکز برای ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند تا چهارم مردادماه جاری به پرونده شخصی خود مراجعه کنند.

دبیر شانزدهمین مسابقات قرآن و عترت صدا و سیما در یزد بیان کرد: در این دوره از مسابقات برای اولین بار کودکان و نوجوانان در تابستان به طور مجزا به رقابت خواهند پرداخت و مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان 8 و 9 مردادماه همزمان با تهران و مراکز شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

فلاح‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان می‌توانند در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ دو جزء، روخوانی قرآن کریم، اذان، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم و همچنین در بخش‌های جشنواره نظیر پژوهش قرآنی، خوشنویسی (نستعلیق و نقاشی خط)، داستان کوتاه، شعر، عکس، نماهنگ و فضای مجازی شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha