راه‌اندازی «رادیو مسجد» در یزد/ ‌صدای بچه‌های مسجد به گوش مسئولان می‌رسد
کد خبر: 3829928
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲

راه‌اندازی «رادیو مسجد» در یزد/ ‌صدای بچه‌های مسجد به گوش مسئولان می‌رسد

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان یزد از راه‌اندازی رادیو مسجد در یزد خبر داد و گفت: در واقع از این طریق صدای محلات و دغدغه‌های آنان به گوش مسئولان می‌رسد.

صدای محلات و بچه‌های مسجد یزد به گوش مسئولان می‌رسدحجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ مساجد استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: مسجد خاستگاه اجتماع و خود به نوعی یک رسانه است و محل جمع‌آوری اطلاعات برای مسلمانان و اطلاع‌رسانی در مباحث فرهنگی و هنری و رفتارهای فضیلتی و انتقال فضایل انسانی به مردم است.

وی ادامه داد: این اقدامات در گفتار امام جماعت تبلور می‌باید یا در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به منصه ظهور گذاشته می‌شود.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان یزد از راه‌اندازی رادیو مسجد در استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای رساندن صدای محلات و بچه‌های مسجد به گوش مسئولان و نهاد‌های فرهنگی راه اندازی شده است.

‌گرجی افزود: در قالب این طرح به تعدادی از افراد متقاضی در هر مسجد آموزش خبرنگاری داده می‌شود و پس از آن خبرنگار ما به مساجد می‌روند و به بیان دغدغه‌های مردم محلات در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌پردازند.

وی یادآور شد: هم اکنون در استان یزد ۸۳۳ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد وجود دارد که بیش از ۵۵ هزار نفر عضو این کانون‌ها هستند.

انتهای پیام

captcha