جهاددانشگاهی در تولید علم به ثروت پیشقدم شود
کد خبر: 3832677
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

جهاددانشگاهی در تولید علم به ثروت پیشقدم شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار اردبیل رویکرد جدید جهاددانشگاهی را با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری با اتکا به نیروی جوان، خلاق و نوآور یادآور شد و گفت: باید این مجموعه در تولید علم به ثروت و افزایش اشتغال پیشقدم شده و بتواند از شرایط موجود بهترین بهره را بگیرد.

جهاد دانشگاهی در تبدیل علم به ثروت موفق عمل کرده استبه گزارش ایکنا از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار شهرستان اردبیل، امروز، ۱۴ مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در شرایط سخت تحریم به توانمندی اقتصادی خانواده‌ها با اشتغال مستقیم جوانان و نسل آینده نیاز داریم تا غنای جامعه را در کنار افزایش ثروت و رفاه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به خوبی توانسته است از سرمایه‌های بالقوه و توانمندی‌های بی‌نظیر در راستای به فعلیت رساندن این شرایط بهره‌برداری کند، بیان کرد: این نهاد انقلابی یک مجموعه موفق در حوزه علم، پژوهش، تحقیقات، فناوری‌های نوین و همچنین فعال در عرصه اشتغالزایی، فرهنگی و تولید مهارت است که قطعاً حرکت توانمندی را می‌تواند در این حوزه رقم بزند.

فرماندار اردبیل رویکرد جدید جهاددانشگاهی را با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری با اتکا به نیروی جوان، خلاق و نوآور یادآور شد و گفت: باید این مجموعه در تولید علم به ثروت و افزایش اشتغال پیشقدم شده و بتواند از شرایط موجود بهترین بهره را بگیرد.

زنجانی گفت: ما در اردبیل سعی کردیم به هر شکل ممکن از جهاددانشگاهی حمایت کنیم به طوری که در زمان مسئولیتم در شورای شهر و مجموعه فرمانداری سعی کردم تا با تأمین زمین و تخصیص اعتبارات سالانه این نهاد انقلابی و ارزشی را مورد حمایت و همراهی قرار دهم.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل بیان کرد: فعالیت خوبی را جهاددانشگاهی استان اردبیل در بخش تحقیقاتی به ویژه گیاهان دارویی آغاز کرده که توسعه این امر می‌تواند در مناطق شهری و روستایی به اشتغال و توانمندی اقتصادی خانوار‌ها کمک کند.

انتهای پیام

captcha