اقدامات جهاددانشگاهی آبروی نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3832879
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

اقدامات جهاددانشگاهی آبروی نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و حرکت‌هایی که در طراز ملی از سوی جهاددانشگاهی انجام شده، آبروی ‌نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امرورز، 15 مردادماه در دیدار با رئیس و معاونان جهاددانشگاهی استان کرمان با تبریک 16 مردادماه سی‌ونهمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی گفت: اقدامات و حرکت‌هایی که در طراز ملی از سوی جهاددانشگاهی انجام شده، آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان کرمان افزود: اقدام در زمینه سلول‌های بنیادی و انجام فعالیت‌هایی که دسترسی به آنها بسیار سخت بود، همواره از سوی نیروهای جوان جهاددانشگاهی رنگ عملیاتی شدن به خود گرفته است که از این تلاش‌ها در سطوح ملی و استانی تشکر می‌کنیم.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حاشیه‌نشینی در استان کرمان اشاره و بیان کرد: تقریبا حدود 130 هزار نفر حاشیه‌نشین در شهر کرمان داریم که بخشی از کارهای این مناطق را دفاتر تسهیلگری انجام داده‌اند که انصافاً در این زمینه نیز زحمت بسیاری از سوی این دفاتر کشیده شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ‌افزود: بنده در جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی عنوان کردم حاشیه‌نشینان کرمان وضعیت بدی در آموزش، بهداشت و ... دارند که باید برای ساماندهی آنها کار اساسی انجام شود.

پورابراهیمی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز برای همکاری در اجرای این طرح در استان کرمان اعلام آمادگی کرد و به دنبال جلسه‌ای که با استاندار کرمان انجام شد مقرر شد مشاوری ظرف مدت حداکثر یک ماه برای اجرای این طرح تعیین شود تا برنامه‌ریزی متفاوتی برای ساماندهی این مناطق حاشیه‌ای در کرمان انجام شود که جهاددانشگاهی از یک سو به‌واسطه فعالیت گسترده در این محلات و اشراف اطلاعاتی که درباره حاشیه شهر کرمان دارد و از سوی دیگر به‌واسطه اقدامات و فعالیت‌های خوب این نهاد در حوزه عمران و معماری، بعنوان مشاور در این طرح پیشنهاد می‌شود.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این طرح مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان از نظر کالبدی ساماندهی خواهد شد و معتقدیم که این طرح گام مثبتی است که وزیر راه و شهرسازی پای کار آن آمده است.
انتهای پیام

captcha