۱۰ محفل انس با قرآن در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3833297
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

۱۰ محفل انس با قرآن در البرز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت ۱۰ محفل انس با قرآن‌‌ در مساجد این استان برگزار می‌شود.

10 محفل انس با قرآن‌کریم در البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: کی از ویژه برنامه‌های ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های مساجد البرز در دهه ولایت توجه به برنامه‌های قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه برپایی ۱۰ ویژه برنامه محفل انس با قرآن‌کریم یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی است که در ایام دهه ولایت در البرز اجرایی می‌شود، افزود: آیین افتتاحیه برپایی این ویژه برنامه در یکی از مساجد استان در نخستین روز از دهه ولایت برگزار خواهد شد.

شکری با اشاره به اهمیت برپایی ویژه برنامه تلاوت قرآن به عنوان برنامه‌محوری کانون های مساجد، مطرح کرد: این ۱۰ محفل انس با قرآن کریم در ۱۰ مسجد استان البرز در مناطق کم‌برخوردار با هدف اجرای عدالت فرهنگی برپا می‌شود.

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، مطرح کرد: این محافل قرآنی در سطح استان البرز در گرمدره، کندر، چهارباغ، حصارک بالا و پایین، مسکن مهر ماهدشت، رجایی شهر کرج، شهرک جهان نما و خرمدشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha