استکبار جهانی در آینده نزدیک شاهد شکست قطعی خواهد بود
کد خبر: 3833674
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

استکبار جهانی در آینده نزدیک شاهد شکست قطعی خواهد بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان گفت: در آینده نزدیک استکبار جهانی شاهد شکست قطعی خود در همه عرصه‌ها خواهد بود و به فضل خدا و رهبری امام خامنه‌ای و اقتدای مسئولان و مردم به معظم له در صحنه‌های مختلف، پیروزی‌هایی هم برای ایران اسلامی و هم جهان اسلام را خواهیم داشت.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز کرمان به توفیقات چشمگیر جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: اجماع مسئولان بر اقتصاد درون‌زا است و همه معتقد به اتکای به داخل کشور هستند.

وی افزود: نتیجه اتکا به داخل کشور، امید و پیشرفت جامعه است؛ نمونه این مسئله را در شرایطی که نفت ما را تحریم کردند و به خیال خود می‌خواهند صادرات نفت ما را به صفر برسانند، می‌بینیم که به دست با کفایت جوانان حزب‌اللهی کشور در قرارگاه خاتم‌النبیا (ص) صادرات بنزین در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌‌الاسلام علیدادی‌‌سلیمانی بیان کرد: شرط اساسی برای گذر از تحریم‌ها اهمیت دادن به جوانان و کنار گذاشتن افراد ناکارآمد از مسئولیت‌هاست تا انسان‌های جهادی در مسئولیت قرار گیرند.
امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: جبهه مقاومت که سال‌ها در غربت و مظلومیت به سر می‌برد، این روزها شاهد رونمایی از پیشرفت‌های جدیدی در دفاع از یمن به وسیله جریان مقاومت است که سعودی‌ها را مستأصل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: جنگ امروز، جنگ دیروز نیست که با جنگنده‌ها بمب بر سر یمن بریزند، اگر سعودی‌ها متوجه این اشتباه نباشند جنگ به همه سرزمین آنها به غیر از مکه و مدینه سرایت خواهد کرد.
حجت‌‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه دنیای کنونی شاهد ناامنی به وسیله رئیس جمهور ابله ایالت متحده آمریکاست، تصریح کرد: خروج آمریکایی‌های از همه معاهدات جهانی، در‌گیری آمریکایی‌ها با همه جهان به غیر از کشورهایی که تسلیم آنها هستند و، اوج خشونت و غرق شدن در منجلاب فساد و آدم‌کشی را در آمریکا شاهد هستیم.

وی تأکید کرد: اینها همه به ما نشان می‌دهد در آینده نزدیک استکبار جهانی شاهد شکست قطعی خود در همه عرصه‌ها خواهد بود و به فضل خدا و رهبری امام خامنه‌ای و اقتدای مسئولان و مردم به معظم‌له در صحنه‌های مختلف، پیروزی‌هایی هم برای ایران اسلامی و هم جهان اسلام را خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha