اکران آثار جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در بروجرد
کد خبر: 3836492
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹

اکران آثار جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در بروجرد

گروه فرهنگی ــ آثار سی‌ودومین‌ جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از سی‌ویکم مرداد تا چهارم شهریور در سینما فلسطین بروجرد اکران می‎شود.

اکران آثار جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، هم‌زمان با آغاز سی‌ودومین‌ جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان طی روزهای ۳۱ مرداد تا چهارم شهریورماه فیلم‌های این جشنواره در سینما فلسطین بروجرد به نمایش درخواهد آمد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط نیم‌بها  به پایگاه اینترنتی گیشه gisheh.info مراجعه کنند.
فرزاد درخشان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد با تأکید بر استقبال از اکران‌های استانی به‌ویژه شهرستانی سی و دومین‌ جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، گفت: این حرکت فرهنگی در راستای تمرکززدایی در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و عمومی‌سازی و دسترسی آسان مردم استان‌ها و شهرستان‌ها به‌ویژه کودکان و نوجوانان بوده که امکان حضور در این جشنواره‌ها را ندارند و اجرای عدالت فرهنگی را به همراه دارد.

وی بیان کرد: اکران این‌گونه فیلم‌ها که در سطح بین‌الملل به رقابت هنری پرداخته‌اند می‌تواند انگیزه تولید آثار ارزشمند را در هنرمندان جوان فیلم‌ساز شهرستانی تقویت کند.

درخشان اظهار کرد: والدین و خانواده‌ها در این ایام که فصل فراغت نوجوانان و جوانان است، فرصت دارند تا ضمن سرگرمی و پُر کردن اوقات فراغت فرزندان‌شان و ایجاد نشاط و شادی در آنان از آثار منتخب این جشنواره بین‌المللی دیدن کنند.

انتهای پیام

captcha