صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی برگزارکنندگان انتخابات است
کد خبر: 3837406
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی برگزارکنندگان انتخابات است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار زنجان گفت: صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی برگزارکنندگان انتخابات است و اصل بی‌طرفی باید در آن رعایت شود.

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی برگزارکنندگان انتخابات استبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، شب گذشته دوم شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ابهر با بیان این‌که شهیدان باهنر و رجایی با قلبشان به مردم خدمت کردند، افزود: آثار و برکات خدمات ارزشمند این دو شهید والا مقام همیشه در جامعه جاری است.
وی با بیان این‌که در حال حاضر عمق کینه و عصبانیت دشمنان از کشورمان در اوج خود قرار دارد، ادامه داد: همه ما می‌دانیم به گواه تاریخ آمریکا و نوکرانشان چهل سال است با ما دشمنی‌ دارند و عدوات آنان با ملت بزرگ ایران تازگی ندارد اما دشمنان باید بدانند ما مشکلات داخلی را دستاویزی برای سو استفاده دشمنان قرار نمی‌دهیم.
استاندار زنجان افزود: چیزی که در برهه فعلی اهمیت دارد این است ترفندهای دشمن را بدانیم تا بتوانیم نقشه‌های آنها را خنثی کنیم.
وی با اشاره به این‌که دولت‌های مختلف در کشورمان تلاش کردند با دیگر ملل روابط حسنه، با احترام متقابل و در چارچوب نظام تعامل داشته باشند، افزود: افراد تازه به دوران رسیده که در منطقه و آمریکا حاکم شد‌‌ه‌اند که کارشکنی آنها ربطی به تلاش دولت‌مردان ندارند.
حقیقی با تاکید بر این‌که باید بدانیم در برهه کنونی با تضعیف کاری درست نمی‌شود، ادامه داد: نقد و انتقاد باید باشد اما نباید جای آن با تخریب و تهدید عوض شود.
وی با اشاره به این‌که آفتی که امروز ناآرام کردن جامعه بر جای می ‌گذارد آفتی است که خواسته بیگانگان است، بیان کرد: با یاس و ناامیدی ذهن وجدان عمومی جامعه خراب شده و تحلیل‌های غلط به دست بیگانگان داده می‌شود که نمونه این تحلیل‌های غلط سبب شد دشمنان سال ۹۶ از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.
نماینده عالی دولت در استان زنجان همدلی، وحدت و آرام نگه داشتن جامعه را وظیفه همگانی در برهه کنونی عنوان کرد و افزود: هر چند منکر عدم وجود مشکلات در جامعه نیستیم اما در سایه اتحاد مردم و مسئولان این مشکلات مرتفع خواهد شد..
حقیقی با اشاره به این‌که هفته دولت فرصت خوبی است که ما دولتمردان شکرگزار نعمت خداوندی باشیم که توفیق خدمت به مردم را به ما داده است، گفت: ادای این شکرگزاری هم خدمت چابک، صادقانه، با نیت الهی و با وجدان به مردم است.
استاندار زنجان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، ادامه دهد: تمام تلاش‌ها باید بر برگزاری سالم و باشکوه با حضور حداکثری مردم باشد.
حقیقی صیانت از آرای مردم را از وظایف برگزار کنندگان انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات باید در سایه اصل بی‌طرفی برگزار شود.
captcha