حمایت از کسب و کارهای نوپای فرهنگی/ برگزاری ٤٥ استارتاپ فرهنگی در یزد
کد خبر: 3837660
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
مدیرکل ارشاد یزد خبر داد:

حمایت از کسب و کارهای نوپای فرهنگی/ برگزاری ٤٥ استارتاپ فرهنگی در یزد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد استان یزد حمایت از کسب و کارهای نوپای فرهنگی را از اقدامات این اداره کل بیان کرد و گفت: تاکنون ٤٥ استارتاپ فرهنگی و هنری در این استان برگزار شده است.

حمایت از کسب و کارهای نوپای فرهنگی/برگزاری ٤٥ استارتاپ فرهنگیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: مجموع متنوعی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری طی یکسال گذشته در استان یزد برگزار شده است.

جوادیان‌زاده عدالت فرهنگی، نوآوری و عمومی بودن برنامه‌ها را از ویژگی‌های فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان یزد طی یکسال گذشته بیان کرد و با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران بیان کرد: در این راستا برنامه‌هایی در این حوزه، استان یزد ملزم به انجام آن شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد:هدف گذاری و تمهیداتی برای انتخاب یزد در سال ٢٠٢٢ برای پایتختی کتاب جهان در حال انجام است.

جوادیان‌زاده حمایت از آثارکلیه نویسندگان و ناشران یزدی، خرید کتاب تا سقف ٣٠٠نسخه از نوقلمان و ناشران را گامی در جهت توسعه بازار نشر ذکر کرد و افزود: برنامه‌های متنوعی از نقد تا جشن امضاء کتاب دراستان یزد در سال جاری برگزار می‌شود.

وی حمایت از کسب و کارهای نوپای فرهنگی را یکی دیگر از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد طی یکسال گذشته بیان کرد و گفت: تاکنون ٤٥ استارتاپ فرهنگی و هنری دراستان یزد انجام شده است.

به گفته وی حمایت از کسب و کارهای نوپای فرهنگی مسیر نوینی را درحوزه اشتغال فرهنگ و هنر ایجاد کرده است.

انتهای پیام

captcha