تعامل مخابرات با دیگر دستگاه‌های اجرایی ارتقاء یابد
کد خبر: 3840104
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

تعامل مخابرات با دیگر دستگاه‌های اجرایی ارتقاء یابد

گروه اجتماعی- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تلاش برای افزایش میزان تعاملات مخابرات منطقه با سایر دستگاههای اجرایی گامی مهم برای بهره‌مندی بیشتر آنها از بستر مخابراتی و افزایش درآمد مخابرات است.

به گزارش ایکنا از کردستان، آزاد حکمت، در نشست مدیران تجاری و روسای ادارات نظارتی در ساختمان مدیریت تجاری منطقه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رشد سریع تکنولوژی و وابستگی بخش قابل توجهی از فعالیتهای درون و برون سازمانی دستگاه‌های اجرایی به بسترهای مخابراتی از جمله دیتا، تلفن ثابت و تلفن همراه تعامل و همراهی مخابرات منطقه با فعالیت های آنها نقش بسزایی دارد.
وی افزود: همراهی دستگاه‌های اجرایی با مخابرات، شرایط را برای پایدار کردن جذب مشتریان کلان و بهره گیری آنان از خدمات مخابراتی را مهیا می‌کند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: در راستای جلب مشتریان کلان، خانگی، تحقق درآمدهای پایدار، مشتری مداری و بازاریابی در منطقه سرمایه گذاری‌های چشمگیری به منظور ارائه محصولات و خدمات مخابراتی باکیفیت و مطللوب‌تر صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: از آنجایی که بسترهای مخابراتی یکی از ضروریات امروزه خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی به شهروندان است، همواره شاهد استقبال و افزایش مشتریان کلان مخابراتی هستیم.
حکمت بیان کرد: تعامل دوسویه مخابرات منطقه با مشتریان کلان و بلعکس را فعالیتی را برد – برد دانست و افزود: تحقق این مهم عاملی برای رسیدن به اهداف سازمانی است.
وی افزود: در حال حاضر دو هزار و 88 مشترکG. (کلان) که شامل بانک‌ها، سازمان‌ها و ادارات استان می‌شوند، از سرویس‌ها MPLS، اینترنت و ... مخابرات منطقه کردستان بهره می‌گیرند.
حکمت در پایان ضمن برشمردن مزایا و سطح کیفی خدمات مخابراتی یادآور شد: مخابرات منطقه با ارائه محصولات و بسترهای مختلف در بستر و فضای امن، اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهد.
در این جلسه زاهد آروند، مدیر تجاری مخابرات منطقه کردستان ، ضمن ارائه و تشریح عملکرد این حوزه گفت : در جهت رسیدن به اهداف و استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران در این بخش اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی انجام شده که در نظرسنجی‌های به عمل آمده میزان رضایت مشتریان به صورت شفاف و روشن مشخص شده است.
وی یادآور شد: دستیابی به این موفقیت حاصل ارائه راهکارهای کارشناسی شده و مدون از سوی مدیر منطقه و تلاش تک تک پرسنل مخابرات می باشد که از همین جا حمایت های تمام این عزیران را ارج می‌نهم.
انتهای پیام

captcha