بازدید خبرنگاران از مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار لرستان
کد خبر: 3841603
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

بازدید خبرنگاران از مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار لرستان

گروه فرهنگی ـ جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌‌های استان با حضور در محل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان از نزدیک در جریان میزان پیشرفت و فعالیت‌های ورزشی این مجموعه قرار گرفتند.

بازدید خبرنگاران از مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نیک‌جو نورالهی، مدیرعامل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان چهارشنبه، 20 شهریورماه، در جریان بازدید خبرنگاران خبرگزاری‌های استان از این مؤسسه  و درنشست خبری با آن‌ها با تأکید بر این‌که این مجتمع از مجتمع‌های مهم و تاثیرگذار کشور است که در صورت بهره‌برداری کامل نیازهای توانبخشی ایثارگران را برطرف می‌کند، خاطرنشان کرد: افتتاح و راه‌اندازی موسسه ایثار نه‌تنها می‌تواند نیازهای ورزشی و توانبخشی جانبازان را برطرف کند بلکه کمک شایانی در حوزه درمان خواهد داشت.

وی بر لزوم معرفی هرچه بهتر محتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان به جامعه تأکید کرد و افزود: باید ظرفیت‌ها و استعدادهای درمانی مجتمع ایثار لرستان به جامعه پزشکی استان معرفی شود چراکه عمده کار آن توانبخشی و درمانی است.

مدیرعامل مجتمع توانبخشی ایثار با تأکید بر این‌که حوزه درمانی مجتمع ایثار که دارای تجهیزات به‌روز دنیاست به‌صورت مناقصه واگذار می‌شود، ادامه داد: رسانه به‌عنوان پل ارتباطی مطمئن و امین برای انتقال مستقیم پیام به مخاطبین است و مشکلات جامعه از طریق رسانه حل شدنی است لذا انتظار ما معرفی بیشتر و بهتر این مجتمع به جامعه است.

وی به مختصات جغرافیایی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر و زیربنای ۱۵ هزار متر ساخته شده است، اضافه کرد: این مجتمع دارای بخش‌های متنوع بوده که ازجمله بخش‌های آن می‌توان بخش درمانی و توانبخشی، بخش ورزشی شامل سالن ورزشی چندمنظوره استخر شنا، سالن آمفی تئاتر، مهدکودک، سلف سرویس اشاره کرد کمااین‌که بخش آموزشی مجتمع ایثار لرستان نیز شامل مشاوره‌های فردی و گروهی، کارگاه‌های تخصصی است.

نورالهی مهم‌ترین بلوک مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان را بخش درمانی و توانبخشی برشمرد و گفت: مدرن‌ترین امکانات پزشکی در این مجتمع قرار دارند که از آن جمله می‌توان به چشم پزشکی، آب‌درمانی و فیزیوتراپی اشاره کرد‌.

مدیرعامل مجتمع توانبخشی ایثار لرستان با یادآوری این مطلب که استارت مزایده مرحله سوم مجموعه زده شده است، ادامه داد: شرایط مزایده توسط رسانه‌ها منعکس و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.


انتهای پیام

captcha