امروز تفکر جهادی در عرصه اقتصادی به کار گرفته شود
کد خبر: 3843347
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

امروز تفکر جهادی در عرصه اقتصادی به کار گرفته شود

گروه اجتماعی ـ مسئول بسیج کارگری استان همدان گفت: امروز باید تفکر جهادی در عرصه اقتصادی به کار گرفته شود.

امروز تفکر جهادی در عرصه اقتصادی به کار گرفته شودبه گزارش ایکنا از همدان، ابولفضل برات زاده، مسئول بسیج کارگری استان همدان، امروز پنج شنبه 28 شهریور ماه در دیدار با کارفرمایان واحد‌های فعال شهرک صنعتی ویان اظهار کرد: در قانون اساسی وظایفی برای هر دستگاه مشخص شده است.

مسئول بسیج کارگری استان افزود: طبق قانون اساسی وظیفه سپاه پاسداران، حفظ و صیانت از دستاورد‌های نظام و انقلاب است.

وی اضافه کرد: زمانی مهمترین تهدید برای این کشور، جنگ نظامی بود که به یاری خداوند و حضور نیرو‌های مردمی با اعتقاد و ایمان راسخ در طول 8 سال دفاع مقدس، موفق عمل کرده و پیروز شدند.

برات زاده ادامه داد: امروز مهمترین تهدید و جنگی که کشور با آن روبرو است جنگ اقتصادی است که شما کارگران و کارفرمایان در خط مقدم این جبهه قرار دارید، امروز باید تفکر جهادی در عرصه اقتصادی به کار گرفته شود.

وی با اینکه وظیفه ما در جنگ اقتصادی لبیک به مقام معظم رهبری است گفت: همانگونه که رهبری فرموده‌اند، استفاده از کمک‌های مردمی و نیرو‌های انقلابی، تکیه بر توان و تولید داخل و همچنین به‌کارگیری تفکر جهادی در عرصه اقتصادی می‌تواند کشور را از این تهدید و جنگ نجات دهد.

مسئول بسیج کارگری استان همدان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان وجود دارد گفت: ظرفیت‌ها و نیرو‌های خوبی در حوزه اقتصاد در استان وجود دارد که الگو گیری و استفاده از این ظرفیت می‌تواند کمک خوبی در مقابله با تهدید اقتصادی باشد. 

برات زاده با بیان اینکه بسیج کارگری دارای چند طرح مهی است که باید برای اجرای آن از نیرو‌های انقلابی و مردمی به کار گرفته شود گفت: تشکیل هیئت اندیشه ورز یکی از طرح‌های مذکور است.

مسئول بسیج کارگری استان همدان ادامه داد: هیئت اندیشه ورز متشکل از نخبگان، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... است که این هیئت در تمام شهرستان‌های استان نیز تشکیل شده است.

وی بیان کرد: سعی بر آن است که در هیئت اندیشه ورز هر شهرستان از تمام ظرفیت آن شهر همچون امام جمعه، فرماندار، نخبگان و کارشناسان و نمایندگان مردم شهرستان در مجلس اسلامی استفاده شود.

انتهای پیام

captcha