اربعین، موجب تداوم برکت سرشار اسلام و مذهب شیعه است
کد خبر: 3844749
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

اربعین، موجب تداوم برکت سرشار اسلام و مذهب شیعه است

گروه اجتماعی ــ فرماندار میامی با بیان اینکه تجمع و گردهمایی اربعین موجب تداوم برکت سرشار اسلام و مذهب شیعه است، گفت: در ایام اربعین دو موکب به نمایندگی از این شهرستان به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

اربعین، موجب تداوم برکت سرشار اسلام و مذهب شیعه است

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ملایری، ‌ فرماندار میامی عصر روز گذشته، 2 مهر در نشست هماهنگی ستاد اربعین میامی با اشاره به اینکه تجمع و گردهمایی بزرگ اربعین موجب تداوم برکت سرشار اسلام و مذهب شیعه است، اظهار کرد: در ایام اربعین دو موکب به نمایندگی از شهرستان میامی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی لازم را ارائه می‌کنند.

وی خدمت به زوار امام حسین(ع) را افتخار دانست و افزود:  برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و خدمت به زائران حسینی باید همه ظرفیت‌ها در میامی به کار گرفته شوند.

فرماندار میامی  با اشاره به اینکه موکب عزاداران حسینی روستای نردین در صحن حضرت زهرا(س) نجف اشرف و موکب قمر بنی‌هاشم شهر میامی در مرز مهران به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، متذکر شد: با توجه به اینکه این موکب‌ها به نمایندگی از شهرستان به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، مسئولان ادارات باید با استفاده از امکانات خود حداکثر تعامل و همکاری را با این موکب‌ها داشته باشند.

ملایری با اشاره به اینکه  فرمانداری تمام تلاش خود را برای یاری این حرکت عظیم به کار خواهد گرفت، یادآور شد: حرکت فرهنگی اربعین به‌نوعی رگه‌های سیاسی را نیز در خود گنجانده و آن‌هم، استمرار و زنده‌بودن اهداف قیام امام حسین(ع) در طول تاریخ است.

انتهای پیام

captcha