خدمت‌رسانی ۹ موکب سمنانی به زائران اربعین
کد خبر: 3844795
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

خدمت‌رسانی ۹ موکب سمنانی به زائران اربعین

گروه اجتماعی ــ فرماندار سمنان از ایجاد ۹ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین توسط این شهرستان خبر داد و گفت: این موکب‌ها در کشور عراق و ایران به زائران خدمات اسکان و غذا ارائه می‌کنند.

خدمت‌رسانی  ۹ موکب سمنانی به زائران اربعین

به گزارش ایکنا از سمنان، عباس دانایی، فرماندار، صبح امروز، 3 مهر  در نشست ستاد اربعین با بیان اینکه ۹ موکب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از مرکز استان اعزام می‌شوند، گفت: ۳۴ موکب از استان سمنان در اربعین حضور خواهند داشت که سهم مرکز استان ۱۳ موکب است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۳ موکب از مرکز استان حضور پیدا خواهند کرد که ۹ موکب به‌صورت شهرستانی و چهار موکب به‌صورت استانی و مشترک ارائه خدمت خواهند کرد، متذکر شد: اسکان و تغذیه و عرضه محصولات فرهنگی  در زمره خدماتی است که موکب‌های شهرستان سمنان به زائران اربعین ارائه خواهند کرد.

دانایی ادامه داد: موکب‌ها در پذیرایی زائران استان‌ها و کشورهای هم‌جوار در سمنان نیز امادگی دارند که در این راستا خدمت‌رسانی به زائران اربعین به‌واسطه قرارگیری سمنان در مسیر حرم تا حرم، مهر افتخاری است که مردم سمنان به آن می‌بالند.

به گفته وی، راهپیمایی اربعین مانند یک رویداد عظیم فرهنگی است که باید تمهیدات لازم برای برپایی باشکوه این همایش سالانه عظیم، اتخاذ شود.

انتهای پیام

captcha