رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان شبیری را تسلیت گفت
کد خبر: 3847594
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان شبیری را تسلیت گفت

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس جمهوری در پیامی درگذشت مادران سه شهید دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان شبیری را تسلیت گفتبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر بزرگوار سه شهید والامقام محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر بزرگوار سه شهید والامقام محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر فداکار که با ارادت خالصانه و پیروی از خاندان رسالت (ع)، فرزندان عزیز خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد، الگویی ماندگار در دفتر زرین مشتاقان مکتب عاشورا و ارادتمندان زینب کبری (س) به یادگار گذاشت.

اینجانب با عرض تسلیت مصیبت وارده به مردم شهیدپرور جهرم به ویژه خانواده محترم آن مرحومه، از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
captcha