نظم و امنیت با تقوا محقق می‌شود
کد خبر: 3848003
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

نظم و امنیت با تقوا محقق می‌شود

گروه اجتماعی ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه نظم و امنیت در کنار تقوا می‌تواند به نتیجه برسد، گفت: برای تحقق صلح و آرامش در دنیا راهی به جر روی آوردن به دین و دستورات اسلام نیست.

نظم و امنیت در کنار تقوا تحقق می‌یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود صبح امروز، 15 مهر در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شاهرود به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تقوا از مؤلفه‌های امنیت برقراری و ثبات نظم به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از مؤثرترین مهره‌هایی است که در جای‌جای زندگی مردم از منزل، خیابان، بیابان و در مرزها این نظام و امنیت را برای کشور به‌دنبال خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بخشی از این نظم و امنیت در کشورهای دیگر هم وجود دارد، اظهار کرد: اگر کشوری بخواهد روی آرامش ببیند و مردم آن با آرامش و آسایش زندگی کنند طبیعتاً باید نظم و امنیت وجود داشته باشد که در این راستا بخشی از این نظم از دین، اعتقاد و استحکام مباحث اخلاقی و معنوی تولید می‌شود که باید قدر آن را دانست.

علی کریمی، فرمانده نیروی انتظامی شاهرود نیز با بیان اینکه مجموعه‌ای از فعالیت‌های خرد و کلان همه به پلیس مربوط می‌شود، افزود: احساس امنیت روانی جامعه، کاهش هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم ناامنی و توصیه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تنها بخشی از دستاوردهای پلیس محسوب می‌شود.

به گفته وی، برای ثبات انقلاب، بهترین جوانان این مرزوبوم به شهادت رسیدند که باید برای پاسداشت این ارزش‌ها تا پای جان ایستاده و از هیچ کوششی دریغ نکرد.

انتهای پیام
captcha